• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

Producent nie zaleca mieszać ich ze sobą i przechowywać taki mix w jednym opakowaniu.
 
@jzs moim zdaniem 963 jest bardziej kompleksowy.
Post automatically merged:

@wlyszkow dlatego skomponowanie dobrego dodatku to jest sztuka.
Bo zawsze gdzieś „kołderka jest za krótka” na którymś parametrze.

Można mieć co się chce tylko zależy od oczekiwań i od dawkowania a też różne silniki różnie reagują np na wysokie dawki 2ehn
Oilsyn Diesel Power DNA jest bardzo bogaty i ma super smar estrowy wszystko w 1:1000 a smaru tyle co w Race DNA przy 1:500
 
@wlyszkow Czyli Power DNA to to samo co Race DNA, tylko z większą ilością smaru...?
@Mariusz.S Kolega @JohnJohn mieszał oba, zostawił na jakiś czas i... nic się nie stało. W baku i tak się mieszają i dość długo zalegają z paliwem zanim się to spali.
 
Last edited by a moderator:
W Power DNA jest pakiet detergencyjny + PEA, antykorozyjny, przeciwutleniacz oraz osuszacz układu dodatkowo w porównaniu do Race DNA.
Smaru w Power DNA jest więcej i pełne smarowanie jest już przy 1:1000 takie samo jak w Race DNA przy 1:500.
Jeśli jednak ktoś chce więcej cetanowego i katalizatora spalania to Race DNA tylko jego dla pełnego smarowania trzeba używać 1:500
 
@Iron Jak jest 2EHN to zazwyczaj jest ciszej.
Co samego azotanu to nadal lipa.
Post automatically merged:

Można mieć co się chce tylko zależy od oczekiwań i od dawkowania a też różne silniki różnie reagują np na wysokie dawki 2ehn
Oilsyn Diesel Power DNA jest bardzo bogaty i ma super smar estrowy wszystko w 1:1000 a smaru tyle co w Race DNA przy 1:500
O tym właśnie mówię, co innego jak sobie eksperymentujemy a co innego jak wytwarza się produkt komercyjny uwzględniający szerszą gammę silników.

Poza tym można rozszerzać parametry ale koszty już rosną nieliniowo i nie ma to uzasadnienia ekonomicznego.

Warto również dodać ze zauważalny brak reakcji na środek nie oznacza ze on nie działa. Mnóstwo efektu jest rozciągnięte w czasie a czasami pełni rolę prewencyjną.
 
Last edited:
Czy smar estrowy bez detergentu nie będzie powodował zanieczyszczenia wtryskiwaczy?
Drugie pytanie, czym różni się AR6900 od Power DNA?

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka
 
Ten smar estrowy od Oilsyn ma nawet lekkie właściwości myjące , to zależy od właściwości estru.

Oilsyn Diesel Power DNA vs AR6900-D Max:

Więcej detergentu/dyspergatora klasy DW10 + PEA na wydłużenie działania
Lepszy smar estrowy z modyfikatorem tarcia
Stopniowe osuszanie
Dużo więcej katalizatora spalania i dopalania sadzy
 
Czyli do codziennego użytku lepiej Race czy Power?
 
To zależy jak kto jeździ jeśli ogniem to Race DNA 1:500 ale jeśli nie na maxa a ma być taniej to Power DNA 1:1000 chociaż Power DNA można także dodawać np 75ml na 50L ON
 
Tylko zasada stosowania do każdego baku i 1:1000 bo chemia lepsza bogatsza i smar dużo lepszy.
 
@Pedros Zapytałem bezpośrednio o kartę charakterystyki Multissol i Lubriksol. W załączniku karta charakterystyki Multissol, Lubriksol i Cetol M. Multissol nieźle dopakowany 2EHN. Lubriksol ma głównie w składzie jakąś naftę, jest i ksylen i toluen 😌. No pięknie👌. Przesyłka do mnie w drodze 🤗, już wiem co i gdzie będę zamawiał następnym razem 😉.
 

Attachments

  • BIO 137.pdf
    237,8 KB · Odwiedzin: 85
  • KCH 46 LUBRIKSOL ac 2017.pdf
    232,5 KB · Odwiedzin: 85
  • KCH 40 MULTISSOL ac 2017-11-27.pdf
    202,6 KB · Odwiedzin: 87
Last edited by a moderator:
Na moje oko właśnie w Multissolu napakowali 2EHN -inżynieria zwrotna z deklaracji producenta o tym świadczy.

Diesol tez fajny skład / tak jakby do Kleenflo wrzucić azotan 2-etylohexylowy🙃 ale nie jest jakiś nadzwyczajny środek - głównie 2EHN na nośniku naftowym.
Mało ksylenow tutaj raczej jako zanieczyszczenie albo rozpuszczalnik dodatków.

Sama nafta również coś tam daje ale nie o to chodzi nam w koncentratach.

Pamietajmy, że w karcie charakterystyki nie ma wszystkich składników ponieważ niektóre nie podlegają pod obowiązkowi umieszczania ich w k. ch. a tym samym wskazywania zagrożeń.
 
Last edited:
@Pedros Sprawdź jeszcze raz karty charakterystyki bo edytowałem w trakcie kilka razy post 😂
 
No i gitara👍 2EHN i 2EH to dobry tandem również czyszczący. Lubriksol - brak info o konkretnym smarze ale działa i coś trzeba dodać ze smaru bo przy samych ww składnikach nie kontrolujemy już smarności.
 
Ten smar estrowy od Oilsyn ma nawet lekkie właściwości myjące , to zależy od właściwości estru.

Oilsyn Diesel Power DNA vs AR6900-D Max:

Więcej detergentu/dyspergatora klasy DW10 + PEA na wydłużenie działania
Lepszy smar estrowy z modyfikatorem tarcia
Stopniowe osuszanie
Dużo więcej katalizatora spalania i dopalania sadzy
Nie wiem czy różnice się odczuje chyba że z 60 tkm rocznie robi i po 5 latach może jakiś wtrysk padnie
 
Działanie modyfikatora tarcia czuć i słychać tak samo jak działanie katalizatora spalania tak samo jak w Oilsyn Race DNA
 
Power DNA można mieszać z ON premium?W czwartki nadal jest promocja na Shellu na vpowera.Na chwile obecna dodaje 25-50 ml Race na pełen bak 60 ml żeby dodać bostera i poprawić smarowanie
 
Back
Top