• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

Ciekawe. Zarowno do diesla i benzyny, gdzie w obydwoch przypadkach ma podnosic moc.
Wynn's też ma taki produkt do beny i do diesla. Zgadnij co jest składnikiem dominującym w MSDS dochodzącym do 100%....uwaga...werble....IPA...ta da...

EDIT:

Ha ha...pierwsza strona wyszukiwania w google:
Pfff...mistrzostwo marketingu.
 

Attachments

  • SAFETY-DATA-SHEET-STEELSHIELD-FUEL-CLP-8.pdf
    323,3 KB · Odwiedzin: 90
To już chyba lepiej kupić sobie osobno Izopropanl, ksylen, toluen, jakiś smar, multissol i zrobić sobie siuwaks 😅
 
Trzeba pamiętać ,że nie cały skład jest podany w kartach MSDS.
 
@Iron wnioskuję, że kontakt z AC nawiązany ;) skoro cenę znasz, to masz już z czym porównywać :)
Nie mam msds produktów Petrola, może AC lub Petrol by udostępnili, jeśli sie poprosi (?).
 
@JohnJohn Jeśli Multissol to faktycznie 2-EHN od Nitroerg to cena za 1L jest "akceptowalna". Za 100 zł można sobie zrobić siuwaks na cały rok.
 
Nie ważne, z czego upędzone, ważne, że kopie odpowiednio XD.
Przy tej cenie, nie żal zdozować więcej niż 1:1000.
 
Jeśli 1000ppm Multissol (przez 2S) podnosi LC o 4-6 to na 80+ % to czysty 2EHN w którym rozrabianie są dodatki funkcyjne.

Na 100% podrożeje zaraz🤣
 
do Multi jeszcze warto moim zdaniem dorzucić Lubriksol by ostatecznie zamknąć temat smaru.

EBE20C1F-2DB5-4FF8-9A58-476345C09359.gif
 
Spokojnie, na alle tego nie sprzedają.
To chemia i dystrybucja dla zuchwałych. :)
 
Nie potrafię odpowiedzieć ale do Multissola na pewno Lubriksol bardziej pasuje ze względu na wspólne pochodzenie co nie determinuje jakości obu smarów.
 
Tak dla porównania, ciemniejsza zawartość butelki to Shell V-Power Diesel B7. Jaśniejsza zawartość to ON na którym jeździ wojsko 😌, pachnie inaczej, nie śmierdzi, bez bio, więcej cetan, lepsza smarność, najlepsze lekarstwo na układ paliwowy w dieslu 🤗, wiadomo nie bez powodu. Resztę możecie sobie dopowiedzieć i nie pytać co gdzie, jak i skąd. Trzecia fotka to porównanie "żołnierskiego" ON z mixem dodatków 1:1 Oilsyn Diesel Race DNA i Kleen-Flo 963. Niestety nie dostaniemy takiego lekarstwa z dystrybutora premium jakiej stacji by nie był.
 

Attachments

  • IMG_20230302_211338.jpg
    IMG_20230302_211338.jpg
    1 MB · Odwiedzin: 111
  • IMG_20230326_162450.jpg
    IMG_20230326_162450.jpg
    1,7 MB · Odwiedzin: 108
  • IMG_20230326_162555.jpg
    IMG_20230326_162555.jpg
    2 MB · Odwiedzin: 112
Last edited by a moderator:
@Iron
Zalacznik SIWZ do zamówienia.
Screenshot_2023-03-26-17-18-20-192_com.google.android.apps.docs-edit.jpg

Norma, ktora musi spelnic paliwo NATO w europie centralnej, to ta sama norma co na stacji benzynowej. (EN 590: 2014)
Screenshot_2023-03-26-17-18-31-378_com.google.android.apps.docs-edit.jpg

Więc, albo pokazesz swiadectwo jakości do tej probki paliwa, gdzie bedzie wyzsza liczba/indeks cetanowy, albo uznaje to za bajki Twojego autorstwa.
Oczywiście jest mowa o odstepstwie, ale juz widze, jak jakas jednostka wydaje swoje osobne wymagania, zeby akurat podwyzszyc sobie koszty.
 
Estrowy smar? Kwasowego do 2hn nie ma sensu kupować.
 
@jzs KF 963 wydaje mi się być takim najbardziej uniwersalnym dodatkiem w ich ofercie do użytku przez cały rok, tani i skuteczny.
@Pedros Dzisiaj złożyłem zamówienie na 1L Multissol 1000AC i 1L Lubriksol 😉, zobaczymy co to za wynalazki. Połowa ceny z wysyłką tego co kosztuje 1L AR6900 czy Oilsyn DNA.
 
@Pedros W sensie? Na mix KF 963 z Oilsyn DNA nie odniosłem wrażenia, żeby było głośniej czy jak. Ładnie silnik pracuje i się zbiera, jakby trochę lepiej od dołu no i po nagłym wciśnięciu pedału gazu też ma lepsze odejście. Zobaczymy, jak na siuwaksach z Petrol SC, ale najpierw muszę spalić to co mam. Tak BTW, masz jakieś info odnośnie tych siuwaksów co kiedyś pisałeś?
 
Back
Top