sprajt2
Użytkownik
- Samochód
- Audi a3 1,8T, a5 2.0tdi 177km, TT 1.8T
Jak paliwo ma wyjściowo 53, to wg wykresow wklejonych powyżej przy 1200 ppm 2ehn powinno wyjsc ~57No to jak wyjściowo było 53 cetany to ile powinno być z dodatkiem ? 54, 55 ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Jak paliwo ma wyjściowo 53, to wg wykresow wklejonych powyżej przy 1200 ppm 2ehn powinno wyjsc ~57No to jak wyjściowo było 53 cetany to ile powinno być z dodatkiem ? 54, 55 ?
Nie podejrzewam Cie o kłamstwo. Ciekawi mnie po co w takim razie aral wprowadzal paliwo ultimate 58-60 LC?Powyżej 57 parametry silnika w tym artykule który wspomniałem lecą w dół i to ostro.
Jak jest DPF to za dużo nie zobaczy , bo pomiar zadymienia w dieslu to co innego jak w benzynie, skp nie dysponuje super sprzętem żeby różnice zobaczyć w dieslu, po za tym tak jak wspominałem jak jest DPF to czy jest dodatek czy nie ma to dymu nie ma prawa być z wydechu jak z autem jest w porządku.Tak żeby nie kopać leżącego, to wzrostu liczby cetanowej się w zasadzie nie zauważy. Czy to będzie 2 czy 5. Wiadomo, dupa na hamowni wszystko przyjmie i jak komuś zależy to po dodatku zacznie przyspieszać pod górkę na luzie, ale to już inna sprawa.
Osobiście stosuję dodatki głównie po to, żeby obniżyć toksyczność spalin. Tutaj akurat AR6900 (do Pb) się sprawdza bo były (na YT ) pokazywane testy że wyniki z badania spalin były lepsze na AR niż bez. Czy tak jest z resztą dodatków i czy do diesla też nie mam pojęcia, ale naiwnie zakładam że tak jest. Jak ktoś mający diesla ciekaw to może sprawdzić na SKP jak będzie robił badanie okresowe.