Mi daje to do zrozumienia że nasze analizy są kompetnie bez sensu merytorycznego. Możemy sobie robić je dla frajdy jak nam zbywa kasy ale nic z nich nie wynika.
Normalnie można powrócić do badań ICP olejów, szukać boru i molibdenu. SSI też można odpuścić - co z tego jak w 5W40 wyjdzie niższy niż w 0W20. I tak 0W20 będzie lepszy bo jest lepszy, a 5W40 to śmieć, stara skarpeta itd itp.
Wg mnie wynika. Widać że środek zawiera dodatki, nie lejesz samego nośnika dodatków. Zatem możemy mieć pewność że dolewamy dodatki do paliwa, pieniążki wydajemy na coś ja tam będę stosował
@soszo SSI się porównuje w tej samej klasie lepkości, nawet w ACEA jednym z testów jest SSI i adnotacja przy Shear Stability mówi, że olej musi w teście pozostać w klasie lepkości. Jak ktoś chce porównać SSI 0W-20 i 5W-40 to w sumie nie ma co komentować.
Co do reszty to generalnie się zgadzam, w sumie od początku piszemy, że nasze badania nie określają jakości żadnego oleju, co najwyżej sprawdzają podstawowe parametry i można zgadywać o co oparty jest pakiet, cy jest starszy (ZDDP koparką) czy nowoczesny z minimalną ilością szkodliwej chemii i nowoczesnymi modyfikatorami. Ale nikt nie odpowie czy jeden jest lepszy od drugiego.
ICP i szukanie molibdenu z borem oraz MSDS i szukanie PAO to rozrywka forumowiczów, już tu byli tacy, co deklarowali że bez Mo i B oleju nie leją
Mi zalezalo na potwierdzeniu (lub nie) marketingu z etykiety produktu. Powiedzmy, ze badanie treść z etykiety potwierdzila sie w 50% (smarność polepszylo, cetanow nie). Nic wiecej z tych badan dowiedziec się nie mieliśmy.
Stosuje 6900d max, jezdze caly czas podobne odcinki, w podobnych warunkach. Ani mi srednie nie spadlo, ani nie wzroslo. Dpf caly czas te same interwaly. Gdzie mam jeszcze szukac potwierdzenia marketingowej tresci? Mi starczy. Na sile nie bede udowadnial przed samym soba, ze dodatki cos daja.
Nawet smarność, przyklad z forum, pomimo uzywania od nowosci 6900d, pompa CR w mondeo padla przy 250 tyś km, co rowna sie wynikowi pomp, ktore uswiadcza dodatku i tych, ktore go nigdy nie zasmakowaly.
Mema nie do końca rozumiem, taki chyba suchar…
Dodatek jest, zawiera coś, a każdy z nas w swoim sumieniu musi rozstrzygnąć czy warto czy nie warto. I tyle.
Co do pomp CR - w moim focusie muszę niebawem zregenerować pompę bo coś tam z niej cieknie i tu żaden dodatek pewnie by nie pomógł ani nie zaszkodził. Przebieg - 241kkm. Przypadki bywają różne.
Ja przynajmniej teraz wiem że jak leje dodatek to coś w nim jest i w sumie mi z tym dobrze
Problem jest - wg zamieszczonych wykresów powinna być zwiększona liczba cetanowa , a w badaniu nic takiego nie wyszło.
Cytując klasyka - co się stało, że się zesrało
To nie jest kwestia produktu. Jest w nim wszystko co miało być a jak działa 2-EHN już pisałem i nie są to żadne własne założenia tylko niezależne dane, literatura branżowa publiczna.
Gdyby 2-EHN nie działał z AR6900-D Max to nie byłoby efektu przedawkowania w niektórych silnikach po użyciu z Vervą, w której jest go sporo już. Dlatego z Vervą niektórzy stosują połowę dawki AR6900-D Max a ja tego duetu nie polecam bo wszystkie inne ON Premium działają bez problemu jeśli ktoś chce koniecznie premium z AR6900-D Max.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.