Środki do czyszczenia układu paliwowego - czy zlikwidują dymienie?

JNC_946

Użytkownik
Samochód
Jeździ, skręca, hamuje - tyle wystarczy
Doszedłem do wniosku, że w samochodzie starszego jest ostatni moment na czyszczenie układu paliwowego.
Dym pojawia się, jeśli "przegazuje" na biegu jałowym po przekroczeniu 3,5-4k RPM, więc moim zdaniem to wtryski.
Przebieg mają już konkretny i nie były ani razu regenerowane.

W czasie jazdy nie kopci bo rzadko kiedy przekracza się te 3,5 tysiąca.
W końcu po to jest turbodiesel, żeby jechał z dołu.

Więc myślę, że chemia da radę coś zdziałać.
Nie jest to tragiczne dymienie i nie spodziewam się też cudownego uzdrowienia jak filmikach z udziałem TEC 2000.
Mój plan na pierwszy rzut - wymiana filtra paliwa i ten dodatek
1637587489757.png

Po wypaleniu tego baku na następny chcę zalać AR6400-D czy też Tunap 984.
1637587691104.png
1637587715814.png


I teraz pytanie do @wlyszkow czy warto przed tym znów zmienić filtr paliwa,
czy może zanieczyszczenia które wypłuka LM z odcinka Bak - Filtr będą na tyle niewielkie, że nie stanowi to przeszkody dla kolejnej porcji chemii.

Z góry dzięki za podpowiedzi
 

wlyszkow

Specjalista
Lokalizacja
Warszawa
Strona www
www.archoil.pl
Samochód
2.0 Turbo GDI z GPF
Wielu się nad tym zastanawia ale nie słyszałem aby był kiedykolwiek problem z filtrem po dodaniu dodatku czyszczącego jeśli filtr jest wymieniany zgodnie z zaleceniami producenta auta
 

Zonk1975

Użytkownik
Samochód
Renault Koleos 2.0 dCi 181 KM Peugeot 206 2.0 HDI 110 KM Citroen C1 1.0 68 KM
Zaws
Doszedłem do wniosku, że w samochodzie starszego jest ostatni moment na czyszczenie układu paliwowego.
Dym pojawia się, jeśli "przegazuje" na biegu jałowym po przekroczeniu 3,5-4k RPM, więc moim zdaniem to wtryski.
Przebieg mają już konkretny i nie były ani razu regenerowane.

W czasie jazdy nie kopci bo rzadko kiedy przekracza się te 3,5 tysiąca.
W końcu po to jest turbodiesel, żeby jechał z dołu.

Więc myślę, że chemia da radę coś zdziałać.
Nie jest to tragiczne dymienie i nie spodziewam się też cudownego uzdrowienia jak filmikach z udziałem TEC 2000.
Mój plan na pierwszy rzut - wymiana filtra paliwa i ten dodatek
View attachment 9396
Po wypaleniu tego baku na następny chcę zalać AR6400-D czy też Tunap 984.
View attachment 9397View attachment 9398

I teraz pytanie do @wlyszkow czy warto przed tym znów zmienić filtr paliwa,
czy może zanieczyszczenia które wypłuka LM z odcinka Bak - Filtr będą na tyle niewielkie, że nie stanowi to przeszkody dla kolejnej porcji chemii.

Z góry dzięki za podpowiedzi
 

Zonk1975

Użytkownik
Samochód
Renault Koleos 2.0 dCi 181 KM Peugeot 206 2.0 HDI 110 KM Citroen C1 1.0 68 KM
Przy każdej wymianie filtra zalewam go tym dodatkiem i co kilka tankowań dodaję do zbiornika LIQUI MOLY 5156 PRO LINE oprócz tego przy każdym tankowaniu dodatek do paliwa ( w tej chwili AR 6900-D MAX ) no chyba ze jest czwartek i tankuję V POWER

 
Top