Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Shell jest bardzo dobry ale przydała by się jakaś analiza bo często następuje przyśpieszony pobór tego oleju, subiektywna zmiana pracy silnika oraz niewielki wzrost temperatury.
Shell jest bardzo dobry ale przydała by się jakaś analiza bo często następuje przyśpieszony pobór tego oleju, subiektywna zmiana pracy silnika oraz niewielki wzrost temperatury. Oczywiście zależy to od interwału oraz jak mocno olej dostaje po 4 literach.
Jest cały czas. Mam dostępny zarówno Ultra ECT 0w30, jak i Ultra C2/C3 0w30 z normą VAG. Ten pierwszy jest o złotówkę tańszy na litrze.Chyba na rynku PL nie ma już oleju o którym piszecie i Ultra ECT w lepkości 0W30 jest w jednej wersji ACEA C2/C3 pod normę 504/507
Inn też od dawna mają olej 0W30 z 504/507 np. Ravenol czy Eurol ale też Motul ma taki olej od pewnego czasu.Moim zdaniem Shell 0w30 wysoko podniósł poprzeczkę. Nikt nie wspomina o Yacco Lube DE 5w30, który co prawda do najtańszych nie należy, ale to na pewno solidny olej. Millers EE Longlife 5w30 od dawna ma świetne opinie. Tylko czekać aż pozostali przedstawią oleje 0w30 504 00 / 507 00
Czytałem gdzieś, że była zmiana formulacji - nowsze oleje mają jaśniejszą barwę.Już wielokrotnie pisałem, że ten Millers EE ma przekroczone znacznie poziomy fosforu. Ale jak komuś zatrucie sond i katów nie przeszkadza to prosze...