wlyszkow
Użytkownik
9200v2 przenosi wyższe obciążenia niż nawet 9100 ale oferuje trochę gorsze właściwości myjące od 9100
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
chodzi o to, że współczynnik tarcia jest niższy na niskich obrotach niż w przypadku 9100? Pytam bo jeżdżę bardzo delikatnie silnik 4.2 z gazem jak w opisie i silnik jest czyściutki. Teraz mam zalane 9200 ale przy kolejnej wymianie oleju myślałem, że 9100 będzie najlepszym rozwiązaniem a tu się okazuje, że jednak 9400?9400 lepiej obniża tarcie pod niskim obciążeniem
Dobra wiadomość, bo mam już kupione 500ml 9100Przy LPG jednak bym stosował 9100 bo lepiej zadba o pierścienie i ich czystość oraz lepiej neutralizuje spalanie siarki z LPG, której jest 10x więcej niż w benzynie
Po wymianie oleju (i przepłukaniu) w silniku nie ma już substancji Ceratec. Nie ma znaczenia, czy jest to 9100, 9200 czy 9400.AR9100 będzie OK po ceratecu
A tym ar9100 mozna rozcienczyc? Nie bede wywalal nowego oleju przejechalem na nim z 300kmTo jak masz gęsty olej od tego dodatku to go wymień albo rozcieńcz ze świeżym.
Całe 400ml tego dodałeś na ile L oleju?Tak z ciekawosci pytam, czy mozna je łaczyć po tym full metal mam bardzo gesty olej
Nie bede wywalal nowego oleju przejechalem na nim z 300km
Więcej dodatków bym już nie dodawał bo to obecnie ponad 10% już.Cale 400 na 3.8l oleju