Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Te słynne Siemensy to ostatnio wymieniałem sąsiadowi w Golfie 1.6 TDI. 1400 zł sztuka od jakiegoś znajomego udało mi się załatwić. Właśnie mam też w rodzinie Superba z 2013 2.0 TDI EA288 i tam wtryski piezo też poddały się po 260 tys km. Próbowałem wytłumaczyć właścicielowi żeby zaczął używać jakiegoś dodatku do ropy, ale on jest na poziomie wlewania oleju 2T do paliwa w Common Railu . Jak zobaczył tego Archoila ( nawet nie wiedząc co to jest ) to mówił że to niepotrzebne, wystarczy olej do dwusuwa. Jak zapytałem go skąd wie jaką proporcję oleju do mieszanki benzynowej trzeba dawać do diesla, i jaki to ma wpływ na układ paliwowy i oczyszczania spalin, to dyskusja się zakończyła . Ten co wstawiłem korekty to 2009 rok jeszcze EA189 na elektromagnetycznych Boscha.ale jak już padną to nie ma możliwości regeneracji.
A i te dysproporcje sa "niestałe". W jeden dzien dobrze rozgrzany silnik ma odchyłki np na 2 i 3, a w innym dniu na 1 i 4.... Przy tym samym paliwie i podobnej pogodzie. Ale zawsze cos tam jednak widaćPrawdziwych korekt zwykłym sprzętem nie zobaczymy niestety. Tutaj możemy oceniać tylko dysproporcje pomiędzy garami co też w pewnym stopniu daje pogląd.
A no tak, Ty mówisz o pompkach. Ja myślałem że jeszcze jakiś inny samochód odpisujesz na CR. To faktycznie nieciekawie, komplet wtryskiwaczy w cenie samochodu ....Tu mam piezo elektryki, ale PD,
Nie wiem czy wymiana filtra dałby poprawę@Pierre Froide, być może. Nie mówię, że nie. Różne rzeczy się przez lata lało do baku, najczęściej był to LM Spulung. Później AR 6900D i to jego oceniam jako najlepszego w stosunku opłacalności Ale czy coś to daje, niewiem, niby się korekty ludziom poprawiają, ale być może poprostu systematyczna wymiana filtra paliwa też przedłuża życie wtrysków?
Wysłane z Pixel 7 Pro [Tapatalk]