Ale wlewam raz i to działa przez kilka wymian oleju, czy trzeba co wymiane wlewac pełną dawkę. Muszę wiec kupić dwie butelki po prawie 100zł czy jak to działa. Od razu zaznaczam, że nie jestem fanem jakichkolwiek dodatków do oleju stąd brak wiedzy. Wpisy niektorych forumowiczow nie traktuje powaznie bo zwyczajnie niemają bladego pojecia o czym piszą a są pierwsi do doradzania innym oraz wklejania smiesznych minek.
Chyba jednak nie warto kupować i próbować ulżyć turbinie skoro, aż 3 osoby się śmieją z pomysłu zakupu w tym celu. No to chyba zostane przy wlewaniu samego oleju jak zaleca producent. Jeżeli, aż 3 osoby z tego się śmieją Pierre Floride, Kizashi, Hlava znaczy, że jakieś już doświadczenie z tym mają.
Wesołych świąt panowie.
Ale to nie jest tak, jak z piwem do którego dolejesz soku malinowego dla smaku i od razu czujesz zmianę. W przypadku dodatku w krótkiej perspektywie możesz nie zauważyć, nie odczuć zmian. Wszystko zależy, jedni wolą kupić Amsoil SS za kilkaset zł i są zadowoleni, inni Specola i dodać AR, jeszcze inni zaleją najtańszy Mannol, Qualitium i nie przekraczają interwałów 8k. Wesołych Świąt.
Nie no @gruszka, kup, "przetestuj" i podziel się "wrażeniami i odczuciami"
PS
Poczytaj może na początek o trybologii, smarowaniu, a potem próbuj do tej wiedzy dopasować właściwości dodatków do oleju.
Po prostu, wielu już się tu przewinęło z podobnym nastawieniem i nie bardzo ludziom na forum się chce po raz kolejny toczyć taką samą dyskusję.
Poniżej lista tematów do przeczytania ze zrozumieniem (niestety, to nie jest łatwa dziedzina):
Cykl artykułów nt teorii tarcia, zużycia i smarowania maszyh/mechanizmów. Ciężko się czyta, dużo matmy, wykresów, równań. Ogólnie, trzeba myśleć i mieć dość solidną wiedzę z fizyki, mechaniki i matmy: http://www.tribologia.eu/ptt/try/tr01.htm#tri01 http://www.tribologia.eu/ptt/try/tr02.htm#tri02...
Ja kupiłem, będę testował
Po ponad 10 kkm na płukankach, czas zacząć uzdrawiać.
Wychodzę, z założenia że zamiast w naukę lepiej wierzyć w zabobony i czary!
Ja tam jeżdżę na mixie AR9200V2 i 9100. I nie jest to kwestia wiary czy jakieś windowanie produktu. Ja mam to gdzieś, po prostu na rynku nie widzę czegoś podobnego z analizami o takim stężeniu dodatków na syntetycznej bazie. Stosuje czysto profilaktycznie i wiem jedno, raz że wiem co dodaję, mogę sobie nawet obliczyć proporcje i +/- wiem jakie mam stężenie pierwiastków w oleju oraz lepkość na przykładzie analizy danego dodatku. Po drugie leję też inne siuwaksy do paliwa, mam kilka diesli w rodzinie różnych producentów, ale żaden tak nie pracuje gładko jak mój, żaden tak dobrze nie pali od strzała, żaden tak się nie wkręca ani nie ma niższego spalania mimo niższych pojemności. No i żaden nie jest tak totalnie bezawaryjny jak mój.
Tak i wczoraj zatankowałem Moya ON Power po 6,48 zł/1 L, jeszcze mi średnie spalanie z ostatnich 2700 km spadło z 5,5 na 5,4 L/100 km, jak żyć . @itor Cieszę się twoim szczęściem, ale wiesz co ma Militec w składzie i jak to działa? Może jak się dowiesz to wtedy j e b n i e s z, ale tym w kąt .
Pierwszy prawdziwy cud od czasów obrony Jasnej Góry! AR9200 z Eurolem (i 6400P w baku) uzdrowił Puretech’a!
1kkm przejechane i brak zużycia na bagnecie. Pierwszy raz od ponad 10kkm na różnych oliwach i płukankach.
Nie spodziewałem się po nim tak hojnych darów.
Ciekawe co zadziałało, czy sam 9200 czy lekkie zwiększenie lepkości ( Eurol 12.2 ostatni Gulf 10.2 w 100st)
6400? To wlałem raczej z ciekawości. Nie bardzo widzę jakby to miało pomóc na zużycie oleju kiedy wcześniej czyściłem dość dobrze komorę spalania Protec’em.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.