• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Archoil AR9200V2

Dla wygody kupującego.

P. S. Wiem, ze strona archoil polska jest autentyczna, ale gdybym tam trafil nie wiedząc tego to bym pomyslal, ze to jakis scam. Wyglad, forma.....
Bo w Polsce wszystko ma być piękne i śliczne 😉 no strina prosta ale to ich na 100%
Post automatically merged:

Kolejna paczka obserwacji z używania AR9200. Przede wszystkim 1700km bez śladu zużycia oleju, więc oddaje honory 🫡
Być może trochę lżejsze starty na zimno, ciężko to stwierdzić ale takie luźne mam wrażenie. Ogółem też silnik jakoś wolniej schodzi z obrotów przy odpuszczeniu gazu, da się to zaobserwować przy wyższych obrotach. Co do minusów, wolniejsze nagrzewanie. Dawniej przy tej samej trasie w tej samej temp. otoczenia: 1km pod górkę, ze 2km prosto, 3km w dół i 1.5km prostej na koniec tej prostej już miał te 70 stopni. Teraz trzeba dojechać jakieś 2km dalej (po równym) aby dobiło te 70.
U mnie to samo i to różnica jest ogromna 😅😅 bez dodatku sam olej fuchs Titan 5w40 a z dodatkiem to auto dużo dłużej się nagrzewa. Ja stosuje archoil już od dawna i silniczek ślicznie chodzi łatwo odpala.
 
Last edited:
@wlyszkow Posiadam Range Rovera 4.4 Diesel, przebieg 160 tys., bez DPF (można zalać olejem o specyfikacji 913-D), pojemność oleju to 9 litrów. Chcę zastosować mieszankę 9200 i 9100. Jakie proporcje na ml obu dodatków polecacie?

A może do diesla lepszy jest tylko 9100?
 
Czy można na spokojnie zamawiać ten dodatek na lejolej.pl ? Widzę że sprzedają butelki po 250ml niby wylewane z beczki. To akurat tyle ile bym potrzebował, ale nie wiem czy strona/towar legitny?
 
@Luca Legitne :D Kupowałem od nich do Alf jak je jeszcze miałem i namiętnie lałem dodatki, można było zamówić dokładnie tyle ile trzeba. Nie wiem czy to nadal aktualne, ale to był chyba jedyny sprzedawca mogący oficjalnie rozlewać produkty AR z beczki.
 
@Luca Mix 9100 9200 to nie jest odlanie z beczki gotowych produktów tylko mieszanie ich jeszcze we wcześniejszej fazie z tego co mówi Wlyszkow, więc upewnij się czy taki da się kupić gdzieś indziej niż prosto ze źródła.
 
Nie za bardzo rozumiem co to ma znaczyć? Jeśli zamówię AR9200 250ml „z beczki” to nie będzie jednak to samo? Nie chodzi mi o żadne mixy tylko o ten produkt:
20240223_205144.jpg

Nie wklejamy linków do ofert handlowych
 
Właśnie widzę że przed moim postem akurat była mowa o mixie, mogłem się bardziej sprecyzować 😅
 
Dziś dotarł AR9200v2 (dzięki wlyszkow, sybciutko, sybciusio, sybciusieńko). Interwał 10kkm w BMW się zbliża. Jeszcze w piecyku chlupoce Valvo + AR9100. Przed wlaniem wspomnianego duetu, była płukanka 15min Oilsyn. Analiza dueciku chlupoconcego jutro leci do Polarisa. Teraz plan jest szelmowski: Łobacym analizę: Jak bedzie w miare łokej, to se ten duecik jeszcze ze 2 tysie pochlupoce. A jak pokaże jakieś anomalie, to zlewamy. Lejemy (Bez płukania) Havo ProDSV 5W30 + AR9200v2 i łobacym co będzie za 10kkm :). Łocywiście dam znać jakie są efekty. Hejj.
 
Last edited:
Powiedzcie mi jak to jest. Zrobiłem płukanke Oilsyn przez godzinę, potem do nowego oleju zalałem AR9200v2.
Był lekki wyciek z uszczelniacza wału (zrobiłem fotkę), wyczyściłem i po 1000km zrobiłem fotkę od spodu.

Jakież było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem brak jakiejkolwiek kropli i w sumie tak samo sucho jak było kiedy to umyłem.
Screenshot_20240313-223517~2.png

Screenshot_20240313-223646~2.png
 
Last edited:
@Danjel Estry kolego, estry zawarte w płukance i AR9200V2 zmiękczyły i spulchniły uszczelnienie.
 
A no czytałem o tym, ale jakoś nigdy nie wierzyłem w ten marketingowy bełkot, no ale sam fakt że po trasie zawsze była na asfalcie kropla, a po całej operacji ani razu.
---------
Archoil, gdzie przelew za reklamę? 😂😂
 
Teraz pytanie, skoro mam zalane AR9200v2 to jaki interwał robić i czy płukać przy kolejnej wymianie i znowu 9200V2?

2.2 EW12J4 LPG 173kkm, wchodzi 4.75L
Silnik wrażliwy na zatkanie pierścieni nagarem przez co lubią brać olej. No i koło zmiennych faz :)
 
Back
Top