Ten który był wysłany do analizy kupiłem tutaj: https://filtrytotu.pl/ z tym że w ich sklepie stacjonarnym, nie wysyłkowo. Mam 10 minut spacerkiem z biura które wynajmuje
1% to dolna wartosc, rownie dobrze moze byc 1.45%... Chyba że mówisz, że ma konkretnie 1,0%?
PS olej jest warty uwagi, jak sie go wciagnie 60 litrow w De, wychodzi 5eur za litr. W tej cenie tylko Meguin jest mi z PAłOwców znany, a jego jedyną wadą jest dla mnie popiół.
OK, super. Szczerze mówiąc, to mi teraz zaczęło coś kojarzyć z tym 1%, interesowałem się tym olejem dobry rok temu. I jestem w szoku, że Wy machnęliście jego analizę, a w .de cisza naprawdę szacunek!
Jestem właśnie na stronie Bizola. Allround 5w40 opisany jako Fully Synthetic ma w chwili obecnej dopisek "phase out"- z języka angielskiego: "wycofany". Pod spodem jest nowy Allround 5w40 który jest już niestety opisany jako HC-Synthetic. Także ten....
Bo PAO w cywilnym wykorzystaniu praktycznie nie ma zalet względem HC i GTL, a jest dużo droższy. Z HC albo GTL można albo obniżyć cenę i zyskać klientów, albo zwiększyć marżę. Albo jedno i drugie
PAO przydaje się w sporcie (chociaż GTL się tu też rozpycha), w olejach arktycznych chociaż tutaj też nie jest to aż takie oczywiste i innych niszowych zastosowaniach. W normalnym klimacie i normalnym użytkowaniu HC i GTL sprawdzą się bez problemu, nawet przy ostrej jeździe.
Swiadomy kierowca bedzie czerpac profity z PAO. Ogolnie te formulacje, jak juz zostalo powiedziane na forum sa dla entuzjastow w duzej mierze. Tutaj chodzi tylko i wylacznie o pieniadze, praktycznie wszystkie gotowe receptury przewiduja grupe III-cia, a te bez problemu przechodza wszelkie testy API, ACEA czy OEM.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.