Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Jak wsiadam do auta po jeździe autobusem to chcę hamować dźwignią wycieraczekPamiętam jak jechałem kiedyś autokarem.
Kierowca prawie zawsze hamował retarderem.
A że to był stary model, to mu tylko ręka chodziła w przód i w tył obok kierownicy ruszając dźwignią.
Ale fakt, oszczędność hamulców znaczna.
No i przy długim zjeździe pomaga w hamowaniu zestawem tak żeby nie ugotować hamulców zasadniczych.
W Gdyni większość autobusów komunikacji miejskiej jest elektryczna, z hamowania baterie ładują, a górek też nie brakuje.Kojarzę, kotwica to był żart .
W hybrydach by baterie naładował hamowaniem rekreacyjnym z takim ciężarem .
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
Jak byłem mały, to myślałem że jak zaciągasz dźwignię ręcznego w samochodzie, to na drugim końcu pod podłogą wychodzi hak i wbija się w ziemięKojarzę, kotwica to był żart .
Przy jakim silniku taka różnica?ja wczoraj zmieniłem koła na zimowe - z ciekawości robiłem pomiar przyspieszenia 0-100 km/h przed wymianą i po - na letnich równo 1 sekunda wolniej.
Letnie 235/40 R18 Continental Sport Contact 3
Zimowe 215/55 R16 Pirelli Sotto Zero 3
łączny przebieg dla w/w opon to 66 tys. km od lutego 2016 roku.
Letnie poszły już na śmietnik, pomimo tego że bieżnik wyglądał jeszcze całkiem przyzwoicie, tak guma nosiła już widoczne ślady spękania, coś jak pomarszczona skórka pomarańczy, na mokrym asfalcie już było słabo.
Zimowe mają bieżnik ok. 6 mm.
Napewno DAF 95.500 z silnikiem cummins, Magnumka z silnikiem Mack i Jelcz C424 z silnikiem Detroit Diesel miały ten hamulec.Kilka razy słyszałem na żywo amerykański jake brake
Tu mi przychodzi na myśl pewna historia.Jak wsiadam do auta po jeździe autobusem to chcę hamować dźwignią wycieraczek
Uuu to pewnie UPGDoleję płynu chłodzącego bo wyskoczył komunikat o niski poziomie.
Ale ta lewa odpowiadała za jazdę jak i hamowanie elektrodynamiczne.Jeśli dobrze kojarzę to te tramwaje miały dwie korby. Żadna nie była umiejscowiona centralnie. Jaki sens montować tam kierownicę
To opowieść zasłyszana podczas zwiedzania zajezdni Brus. Nie twierdzę że jest absolutnie prawdziwa.tą kierownicą w tramwaju to chyba jakiś prima aprilis
mój Ford z podpisu, kół nie ważyłem ale letnie zdecydowanie czuć że cięższe przy przenoszeniu. Myślę że ta różnica wynika ze zużycia opon letnich względem zimowych i być może też po części z szerokości opony 235 do 215, nie wiem czy waga koła ma jakieś znaczenie.Przy jakim silniku taka różnica?
Ważyłeś może oba koła?