• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Co zrobiles/as przy swoim aucie ?

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
W sobotę mechanik ''ratował staruszka''
Klocki tył, tarcze tył, zaciski wężyki,wymiana płynu hamulcowego, tył ,amortyzatory z osprzętem tył. Rozrusznik regeneracja,. Na jakiś czas spokój będzie.
 
Last edited:
Przetkałem spryskiwacze w S90 bo zdechły i nie psikały.

Od razu wyczyściłem nadkole po wyjęciu zbiorniczka spryskiwaczy.
No i trzeba będzie się zająć rudym nieprzyjacielem który się zaczął powoli pokazywać.
 
Kupiłem wszystko 😅😅,jestem ciekaw jak to wyjdzie :p, będzie to dwóch aut jak sprzedawca sprzeda mi w takiej cenie😅
 

Attachments

  • received_374255874040497.jpeg
    received_374255874040497.jpeg
    35,5 KB · Odwiedzin: 206
Tak, az sam jestem w szoku, wziolem wszystko co mial w sprzedaży .
 
Nie wiem, nigdy nie używałem go, akurat będę mial okazję go przetestować
 
Zapewne pomyłka, więc będzie zwrot środków.
 
Miałem wymienić olej w Citroenie ale jak to w życiu bywa... nie wyrobiłem się... więc wymiana będzie w przyszłym tygodniu, mam za to zamówione oponki które są już w drodze, więc w przyszłym tygodniu załatwię wszycho za jednym zamachem ;)

Mam też jeszcze dwa pytanka do ludzi którzy też mają takie HDi (jeżeli nie ten dział to przepraszam, ale to w sumie odpowiedź na 1-2 posty ;) )
Czy ma ktoś jakieś potwierdzone info że od któregoś roku do 1.6 nie pakowali tego sitka na rurce do zasialania turbo olejem? Myślicie że jak mam potwierdzone 188 tys nalotu to wystarczą aby płukanki przy wymianach czy lepiej to sitki usunąc lub wymienić na nowe? Jeżeli tam grzebać to własnie usunąć czy wymienić na nowe?
A druga sprawa to czy prawda to, że zalecane jest tankować do pełna bo ten dodatek eolys zawsze jest dawkowany tak samo? Czy można śmiało lać "za stówkę" i nic sie nie stanie? ;)
 
A jaki dokładnie masz ten HDi? Jeżeli wersję 8 zaworów to problem nie istnieje, poza tym jest zmodernizowane sitko.

1624966884739.png
 
Last edited:
@luckyboy 1.6 hdi 112km DV6C 2011r więc z tego co kojarzę to będzie ten 8 zaworowy
Czyli mówisz, że zmieniać olej, płukanki i będzie git?
A kojarzysz może jak to jest z tym dawkowaniem płynu eolys?
 
Wersja 8v nie zagęszcza oleju sądzą z przepuszczających podkładek wtryskiwaczy. Poza tym jak wspomniałem wcześniej w wersji 8v została zmieniona budowa sitka, ma większą powierzchnię filtracji. Mój ma 300.000km nalotu, a turbosprężarka jak nowa.

Ogólnie niby warto zmienić sitko razem z przewodem zasilającym turbo, bo jest on blisko FAP, podobno mocno nagrzewa się i olej w nim zatyka przewód jak cholesterol żyły przy miażdżycy.

Płyn jest dozowany na podstawie wskazań pływaka, komputer dodaje proporcjonalnie Eolys do ilości zatankowanego paliwa , bo kiedyś sprawdzałem. Po zatankowaniu 50l ropy dawkuje 4ml, po 25l 2ml.
 
Dzięki za pomoc, wszystko w takim razie wiem, jak będę coś działał przy tym to się wymieni, jak nie to nie ma ciśnienia, będę przy wymianie wrzucał płukanki i tyle. Z tym płynem też bardzo fajnie, bo podobno w 2.0 cały czas tyle samo podaje.
Jeszcze raz dzięki za pomoc ;)
 
Wcześniej w korku wlewu paliwa był magnes i każde otwarcie wlewu paliwa było związane z dodaniem płynu w przeliczeniu na cały bak.
 
Back
Top