@Bear idź w Japońską strone.
Jedyne czego się boje to jak będzie z dostępem do części oraz musiał bym się przejechać jakimś lexem.
Który wygląda jak kupa (bez urazy) większość francuzów stylistycznie to delikatnie mówiąc nieporozumienie. (Jest to moja subiektywna opinia proszę na siłę nie próbować udowadniać swoje racji, że francuskie jest piękne... Kobiety owszem ale auta przynajmniej mi się nie podobają.)
Przykro mi, ale w tych pieniądzach nie znajdziesz sensownego GS trzeciej generacji (2005-2010), a już na pewno nie GS430.
Rozumiem.
Dzięki za odpowiedz kolego.
O ile przy miejskich prędkościach jest podobnie, to przy szybkich trasach w BMW zaczyna się robić komfort, gdy w takich PSA już się skończył.
Niestety prawda.
Miałem też bezpośrednie porównanie dwóch 7er. Najpierw jechałem e38 po lifcie, potem e65, oba 3.0 d. Zdecydowanie lepszy komfort i prowadzenie było w e38. Ja bym szukał 728i z ostatnich lat, może to nie demon mocy, ale skok z silnika e39 będzie odczuwalny, a koszty utrzymania takie same. Jak potrzeba więcej mocy, to tylko 4,4 v8, tylko po lifcie będzie już na vanosach i raczej nieuniknione będzie zrobienie rozrządu (4-5 tyś.zł).
Wielkie dzięki za komentarz!
Wiesz kolego raczej biorę pod uwagę 728i nawet z automatem - nie planuje się tym ścigać ma kręcić kilometry być wygodne i PODOBAĆ SIĘ DLA KIEROWCY.
Te z dużymi silnikami raczej pomijam podam przykład.
Szukałem dla dziewczyny też e39 (pare razy jezdziła moją i zakochała się totalnie w tym aucie)
Chciała też coś w stylu 523i 528i szczególnie po przeczytaniu kilku tematów na różnych forach o 520i które to ponoć "nie jedzie"
Skończyło się na tym, że za naprawdę fajną kasę kupiliśmy 520i autko dosyć dobrze utrzymane minimalnie zaniedbane mechanicznie.
Przy 340tyś km na zegarach zawieszenie w 80% fabryka nawet amortyzatory tylne (pękła jej jedna sprężyna amortyzatory były jeszcze całkiem ok wjechały nowe sprężyny i lata dalej na fabrycznych amortyzatorach.) wahacze przód prawie wszystkie oryginalne.
Kilka tyś km po zakupie wymieniałem drążki z końcówkami (fabryka)
Potem klasyka prewencyjnie zregenerowałem vanosy (silnik TU) wymiena chłodnicy zbiorniczka wyrównawczego i auto MEGA cieszy.
Z większymi silnikami było kiepsko bardzo umęczone były te autka.
Myślę, że podobnie będzie z 728i na forach można czytać ciągle o tym jak to e38 z tym motorem ledwo jedzie - większość szuka dużych motorów a nie oszukujmy się nikt nie kupował 4.0 bądz 4.4 żeby jezdzić tym spokojnie.
Segment E i F za 30 koła sugeruje miłośnika relanium jak to napisałeś wyżej
Nic nie wnosisz tą wypowiedzią do tematu kolego... po raz kolejny zupełnie zbędna uszczypliwość wytłumacz dlaczego?