• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Czujnik Temperatury, oraz ciśnienia oleju

Finalnie uruchomiłem ten pomysł jaki miałem, czyli pomiar temperatury na kanapce (najłatwiej, najszybciej, najprzyjemniej w warunkach jakie miałem/mam)
I przyznam szczerze że to nie są odczyty zbliżone.
Byłem wczoraj na torze, olej dokręcił się do 132 stopni, a ciecz chłodząca jak widać między 115-120 stopni (ta kreska w alfie bez opisu to 110 stopni te wskaźniki są specyficzne i nie mają nic wspólnego z logiką, i zdaję sobie sprawę że te zdjęcia mogą być słabo czytelne, no że tak powiem ważniejsze były inne rzeczy wtedy niż dbanie o jakość zdjęć ;) )
No i w sumie uzyskałem taką wiedzę jaką potrzebowałem, czyli że koniecznie trzeba rozdzielić układy żeby olej był chłodzony normalnie przez chłodnicę powietrzną a nie wymiennik ciepła.

Podczas postoju ciecz oscyluje między 95-100 stopni natomiast olej trzyma koło 85, podczas jazdy spokojnej powiedzmy droga krajowa 90 km/h wtedy odczyty się do siebie zbliżają olej 95 stopni a ciecz ok 85 stopni.
Przy mocnym mieście takim pod odcine wręcz olej podchodzi pod 105 stopni a ciecz jest w rejonach 95-100 więc w sumie wtedy też mamy zbliżone odczyty
 

Attachments

  • P_20200807_205136.jpg
    P_20200807_205136.jpg
    607,3 KB · Odwiedzin: 184
  • P_20200913_131453 (1).jpg
    P_20200913_131453 (1).jpg
    305,5 KB · Odwiedzin: 187
  • P_20200913_131458 (1).jpg
    P_20200913_131458 (1).jpg
    425,1 KB · Odwiedzin: 185
Back
Top