Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Ja w poprzednim aucie z 230kkm wrzuciłem do myjki. Wyszły takieA mnie od jakiegoś kusi mocno wrzucić swoje pompki do myjki ultra.
Czasem trzeba zawieźć razem z głowica a to już znaczny koszt.wyrywasz wtryski i oddajesz do mycia
Dobra opcja z myjką, ale jak wspomniałem, jeśli demontaż i montaż we własnym zakresie a jaki procent jest takich osób, która to rozumie, podejmie się i zrobi to dobrze? I nie mam na myśli mechaników bo to oczywiste, ale nawet doświadczonym nie jeden wtrysk stanął w opór i jeszcze przy okazji zerwali śruby. Mimo wszystko, jeśli już trzeba rwać te wtryski to jak najbardziej myjka zrobi robotę i warto, potem zostaje systematyczna profilaktyka.Trochę przerobiłem tych śrub i jeszcze mi się nie zdarzyło żadnej urwać. 8Nm+270°
Kiedyś zastanawiałem się czy nie wrzucić ich właśnie do myjki ale nie wiem czy jest sens bez odkręcania rozpylacza.
Jakis popularny produkt ma ksylen czy trzeba samemu kombinacje stosować?Znam temat IDID ( internal diesel injection deposits) a kanał również oglądam
Dlatego uwielbiam ksylen który rozpuszcza syf niemetaliczny do poziomu swobodnie przechodzących cząstek przez siateczki i otwory rozpylacjące. Dodatkowo działa przeciwkorozyjnie.
A IPA właśnie obniża korozyjnosc wody i pozwala jej częściowo zemulgować co ostatecznie jest znacznie bezpieczniejsze niż zaciągniecie samej wody która zrobi bałagan.