• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatek ON Oilsyn Diesel Race DNA

Prodkuty może się i różnią ale są to różnice niemierzalne i minimalne jak tak się czyta rozpiski.
Tak jak piszecie, jedno prawie to samo ale inaczej opisane by trafić w gusta każdego.
 
Gdyby dawkowanie było jednakowe to byłoby jasne , że race jest "mocniejszy" ale skoro Power ma zalecenie 1:1000 , a Race 1:500 daje do myślenia i znów tworzą się teorie spiskowe 😉
 
Teorie spiskowe to czerwone krwinki każdego forum :D

A tak na serio to wystarczy że jest inny skład chemiczny i zmienia się dawkowanie. Z reklamowego bełkotu na stronie Oilsyn wynika, że Power to czyścidło, smarowidło i delikatny wzmacniacz, a Race to tylko wzmacniacz i smarowidło. Pewnie inne proporcje dodatków, a detergent też może wymagać małego stężenia i jest jak jest. Takie rozważania na chłopski rozum.
 
Ok. Power chyba nie jest nawet dostępny u nas więc nie powinno być takich dylematów 🙂

Jako czyscidło jest dostepny Oilsyn Carbon Code
 
Może Archoil na rynku europejskim będzie zastępowany przez Oilsyn?
 
Ja zostaję przy 6900. Może jest to prehistoryczna konserwatywna koncepcja ale poszczególne parametry można sobie regulować dodając:

- 2EHN jak chce się więcej „cetanów”
- Ferrocen jak chce się robić gruntowy porządek w wydechu
- ksyleny i IPA jak chce się rozpuścić dafnie w baku i wygonić wodę i trochę wyczyścić filtr paliwa 😉

Rozmawiałem kiedyś z jednym operatorem floty ciężarowych. Mówi ze jeden kierowca uparcie non stop leje naftę 1:1000. I faktycznie jego auto najmniej kłopotów serwisowych sprawiało 🤣
 
Chyba pora na @wlyszkow, żeby wypunktował konkretnie różnice pomiędzy tymi środkami i przyporządkował je do konkretnego zastosowania, paliwa (który do Vervy, Vpower, Efekty, B0?).

Tyle ode mnie po przetłumaczeniu:
Szybkie podsumowanie każdego produktu:

Oilsyn Diesel Race DNA – Zaprojektowany z myślą o maksymalnej wydajności i smarowności. Znakomity polepszacz liczby cetanowej, środek smarny i polepszacz spalania. Znacznie lepiej w silnikach, które dobrze reagują na dodatkową dawkę cetanową i gdzie klient szuka cichszego silnika.

Archoil AR6900-D MAX — Zaprojektowany z myślą o wszechstronnej wydajności i ochronie . Dobry smar, stabilizator i środek czyszczący, świetny polepszacz liczby cetanowej i polepszacz spalania. Często lepsze w silnikach, które dobrze reagują na dodatkową dawkę cetanową.

Oilsyn Diesel Power DNA – Zaprojektowany z myślą o wszechstronnej wydajności i ochronie . Znakomity smar i środek czyszczący, świetny polepszacz liczby cetanowej i polepszacz spalania. Często lepsze w silnikach, które dobrze reagują na dodatkową dawkę cetanową lub tam, gdzie istnieje wymóg zmniejszenia stukotu oleju napędowego.

Oilsyn Hybrogen Road – Zaprojektowany z myślą o maksymalnym MPG i najniższych emisjach . Doskonały dyspergator i modyfikator spalania z delikatnym oczyszczaniem i smarowaniem. Często działa tam, gdzie wyniki MPG i wzrostu mocy były mniejsze niż oczekiwano w przypadku produktów podnoszących liczbę cetanową.

Należy pamiętać, że jest to przybliżony przewodnik i zawsze jesteśmy dostępni, aby udzielić dalszych porad. Jednak zdecydowanie zalecamy klientom przetestowanie, aby zobaczyć, co działa najlepiej.
 
Last edited:
Podpinam się pod pytanie kolegi, który dodatek do jakiego paliwa najlepszy.
 
w jakich proporcjach najlepiej dozować ten dodatek ?

Wysłane z mojego KB2003 przy użyciu Tapatalka
 
Jeżeli chodzi o Diesel Race DNA to w proporcji 1:500 (2ml dodatku na 1 litr oleju napędowego).
 
Jak wlałem Power DNA Diesel około 80 ml na 55 l ON to coś się stanie ?
 
Wrzucam wykres spalania z ostatnich 2 lat i 45 tankowań. Pierwsza połowa czasu tankowane B0 + 6900d, druga połowa B0 + Race DNA.

Odchylenia w górę - więcej jeździłem po mieście, odchylenia w dół - jakaś trasa większa. Wszystkie odczyty robione z dystrybutora i licznika.

Nie zauważyłem zmian w kulturze pracy silnika, czy wypalania DPF. Silnik 2.0 TDI (CNHA).

Co rzuca się w oko na wykresie ? Spalanie/przebieg na baku. Wychodzi średnio z 50km więcej. Od lat pokonuje te same trasy poza również standardowymi wyjątkami.

Oszczędność 3.5L na baku ? Wierzyć mi się nie chciało, ale tak pokazuje wykres. 20 zł na baku = 200 zł na 10 tankowań.
00A0C14D-84DA-483D-B761-BB748F819BB3.jpeg
 
Widać regularny spadek czyli tak jakby coś działało w kwestii spalania.
 
Back
Top