• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

Pierwsze widzę aby się producent nawet właściwościami smarnymi/ochronnymi w opisie nie pochwalił skoro wydaje na to ekstra kasę (byle smar jest wielokrotnie droższy niż IPA albo ksylen) ale OK chociaż w sds miejsca na smar wg mnie brak skoro IPA i ksylen sumują się do 90-110%
 
Last edited:
Przedziały są OK ale to nie oznacza, że możesz w takim produkcie umieścić np 11% składnika, który nie podlega zgłoszeniu...
 
W takim razie jaki depresator polecacie?
Ja używam ostatnio Mannol Winter Diesel 9983. Nie miałem problemów z paliwem, ale ostatnie zimy były bardzo łagodne. Dodaję profilaktycznie, aby nie mieć problemów, jak te mroźne dni przyjdą.
Do @wlyszkow mam pytanie jak depresatory wpływają na dodatki do paliwa. Ostatnio używam AR6900D, zamiennie z Mannol Diesel Ester 9930, a zakupiłem do testów Oilem Hybrogen Road.
 
Depresatory nie mają wielkiego wpływu na inne dodatki ale warto pamiętać, że do rozpuszczenia depresatora (prawdziwego bardzo lepkiego polimeru a nie wodnistego odmrażacza czy osuszacza) potrzeba sporo rozpuszczalnika (na ogół aromatycznego) a ten może mieć negatywny wpływ na smarność ON i warto wtedy podratować ją stosując np AR6900-D Max.
 
Ja używam ostatnio Mannol Winter Diesel 9983. Nie miałem problemów z paliwem, ale ostatnie zimy były bardzo łagodne. Dodaję profilaktycznie, aby nie mieć problemów, jak te mroźne dni przyjdą.
Do @wlyszkow mam pytanie jak depresatory wpływają na dodatki do paliwa. Ostatnio używam AR6900D, zamiennie z Mannol Diesel Ester 9930, a zakupiłem do testów Oilem Hybrogen Road.
Stanowczo odradzam Oilem Hybrogen Road. Tamtej zimy użyłem go i zamarzło mi paliwo, wcześniej używałem AR6900-D, ale się kończył i zmieniłem na Oilem Hybrogen Road. Mogę za darmo komuś oddać ten Oilem. Ja zostaję zdecydowanie na mieszaninie AR6900-D + ADCB.

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka
 
Ostatniej zimy wiele aut stanęło, także bez dodatków ale zgoda, do depresatorów i do innych cetane boosterów najlepiej stosować 6900d
 
Stanowczo odradzam Oilem Hybrogen Road. Tamtej zimy użyłem go i zamarzło mi paliwo, wcześniej używałem AR6900-D, ale się kończył i zmieniłem na Oilem Hybrogen Road. Mogę za darmo komuś oddać ten Oilem. Ja zostaję zdecydowanie na mieszaninie AR6900-D + ADCB.

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka
Biorę Oilem, ile go masz?
 
Ale zdajesz sobie sprawę, że to nie wina Hybrogena?
 
Ale zdajesz sobie sprawę, że to nie wina Hybrogena?
czyli co najlepiej polecanie dolać teraz do mieszaniny Archoil AR6900-D + Amsoil Diesel Cetane Booster aby wygonić wodę z układu paliwowego ?
P.S. nie czułem żadnej różnicy na Oilem Hybrogen Road.

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka
 
Zielony/Pomarańczowy Kleen Flo
 
czyli co najlepiej polecanie dolać teraz do mieszaniny Archoil AR6900-D + Amsoil Diesel Cetane Booster aby wygonić wodę z układu paliwowego ?
P.S. nie czułem żadnej różnicy na Oilem Hybrogen Road.

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka
Żaden z podanych nie wygoni wody. 6900d do ochrony się przyda ale do tego np izopropanol najlepiej przed zimą aby wysuszyć. Ksylen nic nie pomoże na wodę/wilgoć.
 
A Amsoil Cold Flow?
 
Żaden z podanych nie wygoni wody. 6900d do ochrony się przyda ale do tego np izopropanol najlepiej przed zimą aby wysuszyć. Ksylen nic nie pomoże na wodę/wilgoć.
Czyli co dolać ? Kleen Flo ?
Tak w ogóle czym się różni zielony Kleen Flo od pomarańczowego ? Który jest lepszy ?

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka
 
Back
Top