• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

Ja zdecydowałem się na Amsoil( bardoz tani)i po zrobieniu 200 km zdecydowanie poprawiły się korekty w baku byl też dodatek oilsyn!
 
@kry555 który konkretnie dodatek Amsoil'a stosowałeś? I czy było to razem z Oilsyn czy osobno?
 
Chciałem wreszcie coś odczuć, dlatego kupiłem unik+, niby agresywna chemia, auto na chwilę zamula, szarpie itd., ale powiem Ci, że nic nie poczułem, kompletne 0 w dźwięku, czymkolwiek.

Albo fura jest w pełni sprawna i nie było co poprawiać - równie dobrze tak może być. Skoro osad nie wpływał na kondycję silnikowni to i nie ma co odczuwać po jego usunięciu.
 
Konkretnie AMSOIL DIESEL INJECTOR CLEAN 473ML ADF
Oilsyn był już w baku także tylko dolałem Amsoil
 
Ja zrobiłem parę km po tym teku i to co się zmieniło to spalanie chwilowe jak się silnik zagrzeje i za dużo elektryki w aucie włączone nie jest typu grzanie szyb czy foteli to spalanie chwilowe 0.4l/h pokazuje a było 0.5 , zmalały też wibracje na biegu jałowym, teraz idzie praktycznie jak benzyna, nie czuć tego mrowienia tak. Rozruch silnika zimnego też skrócił się o 0.3 s (mierzone funkcja oscyloskopu w programie diagnostycznym) , korekty można powiedzieć że zmiany kosmetyczne, kultura pracy jednostki wg mnie bez zmian, dynamika ciężko powiedzieć bo i tak auto było zrobione na 190 km także moc była wystarczająca , do tego teraz jest dość ślisko , spalanie jeszcze nie wiem, bo nie tankowałem, tu będzie ciężko teraz o pomiar bo wiadomo mrozy , śnieg , wolna jazda, zimny silnik itp.
Nie wiem czy efekt się utrzyma i jak długo ale coś tam podziałało. Może za szybko na wniosek ale ten wylansowany chyba wszędzie i przez każdego jutubera czyścik cos tam zmienił w przeciwieństwie do Ar 6900 którego spaliłem już ponad pół litra z różnymi paliwami od zwykłego B7 , przez v power po b0 . Po kupnie auta przed stosowaniem ar spalanie było 0.5 l , było też czuć te mrowienie od silnika , innych parametrów nie sprawdzałem bo nie miałem jeszcze kabelka.
W tym aucie nic innego prócz ar i teraz skyda do paliwa nie dodawałem , a co było wcześniej u Niemca to nie wiem.
Jak coś się zmieni to będę aktualizował temat.
 
tak, puszka na zbiornik paliwa, kiedyś zalałem w domu na połowę baku i dopiero miałem jechać tankować, dobrze, że stację miałem blisko bo myślałem że silnik mi spod maski wypluje.

No to ja ten środek wlałem w 33 litry paliwa według komputera i kompletnie brak oznak zmian w pracy silnika :cool:
Ani nie hałasuje, ani nie rzuca. Mam na trasie stacje w bliskich odcinkach, więc jakby coś nie tak to bym się dolał, ale nie odczułem żadnych negatywów, jechałem ciągle w komputerkiem ustawionym na korekty i BIPy i brak zmian. Wyjeździłem tak 3 x 150km i zbliżam się do rezerwy, ale dotankuję tylko trochę litrów, żeby walnąć jeszcze kilka tras na możliwie dużym stężeniu tego środka.
 
Oilsyn Race DNA sie skończył i wróciłem do Amsoil Cetane Boost.
Zaaplikowałem kuzynowi do auta który miał 100km do domu.
Vectra c 1.9 Cdti

Bez tytułu2.jpg
 

Attachments

  • Bez tytułu2.jpg
    Bez tytułu2.jpg
    27,5 KB · Odwiedzin: 111
A jaka dawkę stosujesz Amsoil?
 
Nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi więc pozwole sobie zapytać.

AR6400-D max, czy można stosować z on premium czy ma być zwykły on?

To samo pytanie o wersję benzynową...
 
Ja stosowałem 6400-P z Vervą 98 i wszystko ok.
 
@Nomyba jeśli chodzi o ON to kiedyś chyba @wlyszkow wspominał że AR6900D lepiej stosować ze zwykłym niż premium.
 
Tyle ludzi czuje różnice, może zrzutka na 2x hamownie? :D
Dziwne, że producenci nie stosują takiego porównania, tylko jakieś tabelki smarowności, które nikogo nie obchodzą.
 
Dziś zalałem czysty vpower Diesel a od dłuższego czasu jeździłem na zwykłym ON z DNA.
Jakie ja zauważyłem różnice na pierwsze pare km
Na czystym vpower lepiej zbiera się z dołu wrażenie jakby troszkę głośniej chodził
 
Back
Top