• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

@lukaszewski
Rozbawiła mnie twoja rekacja, na próbę uświadamiania mi czym są paliwa premium ;-)
 
No to coś niebardzo, bo mój post był odpowiedzią dla kolegi nieco nade mną, nie do ciebie..
 
Domyślam się co miało być, i jeżeli poprawić drugie przejęzyczenie - to wtedy to ma sens - ciekawie się złożyło ;)
 
Nie wszystko da się zrobić w cysternie. Zwykle paliwo ma dodatek bio. A nie wiem czy można coś dodać do cysterny żeby tego bio się pozbyć
 
@soszo
Paliwa premium bywają wożone w innych cysternach, co raczej sugeruje mieszanie przed lub w trakcie napełniania cysterny. Trudno mi sobie wyobrazić, żeby "zajzajer" robił pracownik stacji benzynowej. Ew. cysterna ma instalacje do uszlachetniania paliwa w trakcie napełniania zbiorników na stacji.

@cytrynowiec
Gboard w androidzie czasem płata figle :)
 
Oj Panowie, te opowieści na forach krążące o Kierowcy który wskakuje na górę cysterny i wlewa buteleczkę magicznego dodatku krążą od wielu lat. Proszę nie powielajmy ich tutaj. Myślę że powinniśmy opierać się na świadectwach jakości paliwa dostępnych na stacji gdzie jasno widać z jaką liczbą Cetanową mamy do czynienia, jaką smarnością i ile BIO w składzie.
 
@wlyszkow
Chciałbym spróbować w moim 2.0dCi Oilem Hybrogen Road. Powiedz czy można go mieszać z innymi dodatkami? Aktualnie dodaję Millers EcoMax i zastanawiam się czy przy kolejnym tankowaniu mogę spokojnie dodać Oilem'a (jakieś resztki Millers'a pewnie zostaną w baku) czy wlać zbiornik samego paliwa i dopiero po wyjeżdżaniu przy kolejnym tankowaniu dodać Oilem?
Czy dobrze zrozumiałem że Oilem stosuje się w proporcji 1ml na 3L paliwa?
 
Najlepiej gdy skończysz obecny bak z innym dodatkiem będzie dodać czystego ON 1/3 do 1/2 baku i to wyjeździć do rezerwy. Dopiero do kolejnego tankowania użyj Hybrogen i na początek najlepiej 1:2000 czyli 10ml na 20L ON, najlepiej wlać to przed tankowaniem i zatankować do pełna.
Kolejne tankowania można uzupełniać już w proporcji 1:3000 czyli 10ml na 30L ON i tankować warto zawsze min pół baku aby dobrze wymieszać.
 
na chwilę, żeby zobaczyć bo mi się trafiła butelka mała, przecież nie wyleję :eek: a dwa, dam trochę nosowi odpocząć, z resztą sam lejesz, więc wiesz 😷🤭
 
Jak ten Oilem modyfikuje paliwo?

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
 
Nie zmienia samego paliwa wiele, zmienia proces spalania przez nano koloidalne cząstki w paliwie, które poprawiają kompletność i czystość spalania paliwa. Sam spala się bez śladu i bez popiołu.
 
Last edited by a moderator:
A mógłbyś jeszcze porównać Oilem i AR6900-D Max? To są pokrewne produkty, a Oilem jest tylko nowszy? Czy jednak różnią się działaniem i ewentualnymi efektami?
 
To zupełnie inne produkty. AR6900-D to chemiczny kompleks, oparty o cetane booster, katalizator spalania i szeroki bogaty pakiet dodatków, w tym także bardzo mocny detergent i składnik smarny.
Silniej chemicznie myje niż Oilem Hybrogen, który bardziej działa na czystość spalania niż szybko czyści to co odłożyło się wcześniej.
Hybrogen ma jednak wyjątkowy wpływ na spalanie paliw czego nie robi żadna tradycyjna chemia, trochę poprawia smarność ON i w niektórych dieselach działa w proporcji 1:2000 nawet zauważalnie lepiej od AR6900-D Max w proporcji 1:1000, wtedy Hybrogen wychodzi także taniej. Hybrogen także silniej obniża poziom emisji NOx.
Hybrogen jest praktycznie bezwonny i przyjemniejszy w stosowaniu.
 
Kupiliśmy ze znajomym 2x zestaw 6400 i 6900 dmax. Kolega pomylil sie i wlal na 60L ON zamiast 6400 to ok 300ml AR6900Dmax, pytam sie go jak efekty po 6400 a ten pokazuje mi butelke 6900 i ze juz konczy bak i zalewa na drugi raz reszte :eek:. Mowil ze zero roznicy na + czy -. Takze przedawkowanie nie wystepuje chyba
 
Back
Top