• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do paliw

wlyszkow napisał:
To jak najbardziej udana patrząc na piktogramy... chemicznie kompletnie co innego.

Ok. Próbuję to poskładać i przychodzi mi to z pewnym ciężarem. Nie jestem przeciwnikiem witamin, bo stosuję je prawie zawsze, oprócz V-Powera, do którego na czas przechowywania motocykla i tak dolewam AR6200. Ale co to za porównanie "ekologiczności" siuwaksu, skoro clue jest wpływ na toksyczność spalin? Dla mnie wpływ na emisję sadzy czy NOx jest ważny, ale skład samego siuwaksu - niekoniecznie.
 
mini clubman napisał:
Może ze tego, że olej jest zanieczyszczony śmieciami wyczyszczonymi przez Archoil?

O ile pamiętam reklamy i zapewnienia wlyszkowa to dodatki Archoila są neutralne dla systemów oczyszczania spalin, więc syfy nie powinny trafiać do oleju bo to oznacza że są w paliwie i nie spalają się. Więc jaka neutralność dla DPF/GPF?

Prędzej sam dodatek (substancje czyszczące?) ma negatywny wpływ na olej i przy większym stężeniu wpływ może być na tyle zauważalny że trzeba olej wymienić częściej.
 
Michal126 napisał:
wlyszkow napisał:
To jak najbardziej udana patrząc na piktogramy... chemicznie kompletnie co innego.

Ok. Próbuję to poskładać i przychodzi mi to z pewnym ciężarem. Nie jestem przeciwnikiem witamin, bo stosuję je prawie zawsze, oprócz V-Powera, do którego na czas przechowywania motocykla i tak dolewam AR6200. Ale co to za porównanie "ekologiczności" siuwaksu, skoro clue jest wpływ na toksyczność spalin? Dla mnie wpływ na emisję sadzy czy NOx jest ważny, ale skład samego siuwaksu - niekoniecznie.
Zapewniam, że dla profesjonalnych odbiorców ma znaczenie także ilość piktogramów i BHP jeśli przechowują produkt i dają go pracownikom do stosowania także w terenie. Jeśli chodzi o emisje to Hybrogen umożliwia niższe spalanie i dodatkowo niższą emisję NOx.

Dodano po 8 minutach 36 sekundach:
jerseyAdmin napisał:
mini clubman napisał:
Może ze tego, że olej jest zanieczyszczony śmieciami wyczyszczonymi przez Archoil?

O ile pamiętam reklamy i zapewnienia wlyszkowa to dodatki Archoila są neutralne dla systemów oczyszczania spalin, więc syfy nie powinny trafiać do oleju bo to oznacza że są w paliwie i nie spalają się. Więc jaka neutralność dla DPF/GPF?

Prędzej sam dodatek (substancje czyszczące?) ma negatywny wpływ na olej i przy większym stężeniu wpływ może być na tyle zauważalny że trzeba olej wymienić częściej.
Zanieczyszczenia są spalane bez problemu, te które lecą w gazach wydechowych a oba dodatki potrafią udrażniać/czyścić DPF/GPF z sadzy.

Nadmiar detergentów, czyli przedawkowanie może prowadzić jednak do zbyt szybkiego zmycia zbyt dużej ilości zanieczyszczeń, które nie mogą być w takiej ilości w pełni spalone w komorze spalania i wtedy ich część może trafić do oleju silnikowego i zanieczyścić go. Jeśli jest potrzebne szybkie czyszczenie zaniedbanego latami silnika to należy się liczyć z koniecznością wcześniejszej wymiany oleju po takim zabiegu.
 
jerseyAdmin napisał:
mini clubman napisał:
Może ze tego, że olej jest zanieczyszczony śmieciami wyczyszczonymi przez Archoil?

O ile pamiętam reklamy i zapewnienia wlyszkowa to dodatki Archoila są neutralne dla systemów oczyszczania spalin, więc syfy nie powinny trafiać do oleju bo to oznacza że są w paliwie i nie spalają się. Więc jaka neutralność dla DPF/GPF?

Prędzej sam dodatek (substancje czyszczące?) ma negatywny wpływ na olej i przy większym stężeniu wpływ może być na tyle zauważalny że trzeba olej wymienić częściej.
Zanieczyszczenia są spalane bez problemu, te które lecą w gazach wydechowych a oba dodatki potrafią udrażniać/czyścić DPF/GPF z sadzy.

Nadmiar detergentów, czyli przedawkowanie może prowadzić jednak do zbyt szybkiego zmycia zbyt dużej ilości zanieczyszczeń, które nie mogą być w takiej ilości w pełni spalone w komorze spalania i wtedy ich część może trafić do oleju silnikowego i zanieczyścić go. Jeśli jest potrzebne szybkie czyszczenie zaniedbanego latami silnika to należy się liczyć z koniecznością wcześniejszej wymiany oleju po takim zabiegu.
 
61tcZam.png


takie coś po 30 tys km stosowania dodatku Archoil 6900-p max, co odpowiada za ten kolor? czy jest to bezpieczne?
 
a czy przypadkiem przy wtrysku bezpośrednim nie ma większego ciśnienia sprężania i temperatury?
 
jest, oczywiście. Natomiast zanim lałem cokolwiek świece były szare :) stąd pytanie
 
Wg mnie świece super. Katalizator spalania tak barwi, normalne i bezpieczne
 
[mention]wlyszkow[/mention] jaką maksymalną dawkę na ok. 50L można dodać AR6900 P-MAX? Silnik wtrysk pośredni.
 
[mention]cytrynowiec[/mention], pragnę zauważyć, że AR6900-P Max ma dwie wersje - tę, w której normalne dawkowanie to 1:500 (starszą) i tę, w której to 1:1000 (nowszą). Wg etykiety maksymalne stężenie starszej to 1:250.
 
Piszę o nowszej wersji i dawkowanie znam, zależy mi na maksymalnej dawce jaką można zastosować na pierwsze uderzenie, potem już będzie standard.
 
Do codziennej jazdy Max 50% więcej czyli 75ml na 50L. Potem lepiej 6400p
 
No nic, dziś poszła ostatnia dawka Millers Petrol Power Eco Max, lane do standardowej 95tki, ogólnie miałem wrażenie, że jest agresywniejsza reakcja na gaz w tej kombinacji. Wcześniej przez kilka lat namiętnie stosowałem Archoil z całej gamy najpierw 6200, a potem 6900 no i raz w roku 6400-p max. Na Archoil miałem wrażenie, że trochę delikatniejszy muł z samochodu (tak, przy 300 koniach wyłapać takie coś spodziewam się, że macie mnie za czubka :-D) być może to subiektywne odczucie, ale takie mialem. Tłumaczę to sobie tym, że to z powodu katalizatora spalania i spokojniejszego procesu spalania. Jak jest w rzeczywistości tego nie wiem. Dojadę bak Millersa i wracam do AR :) głównie z tego powodu, że Archoil 6900 jest dość mocno targetowany na użycie w samochodach z wtryskiem bezpośrednim, natomiast Millers raczej jako polepszacz oktanów i przy okazji spalanie i czyszczenie układu paliwowego. Co zauważyłem to Millers po wstrząśnięciu zostaje na butelce, wydaje się mocno w tłusty, natomiast AR to bardziej woda.

MgZGb5U
 
Raz zastosowałem w samochodzie z gazem środek Forte. Nieoczekiwalem zupelnie takiego efektu aczkolwiek gaz przestal sie wylaczac na zimno, a mial taką przypadłość. W trasie skonczyl sie gaz a, że niechciało mi sie tankować to przejechałem ok 200km na benzynie z tym srodkiem. Nastepnego dnia po starcie na zimno gaz juz sie nie wylaczyl. Gazownik tlumaczyl to brudnymi wtryskami benzyny i sygnalem jaki dają do wtryskiwaczy gazowych. Znawcą w gazie nie jestem, aczkolwiek środek zadziałał.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 
lukaszewski napisał:

ja taki sam zestaw tylko w dieslu będę testował.
 
No właśnie większość opinii w necie to opinie włascicieli diesli :-(
 
ich płukanki są mocno polecane na oil-club.de, tutaj ani widu ani słychu :D w poprzednim fordzie puma stosowałem ich olej z molibenem, super się sprawował w klasie budżetowej :)
 
Back
Top