cytrynowiec
Użytkownik
Jak pisałem tak zrobiłem, po drugim interwale na tym setupie poniżej analiza UOA:
UOA Eurol LV 0w20 + AR9100 (140ml) z silnika Skoda Octavia III 1.4 TSI CZDA 2015
Interwał 10 kkm od 110 kkm do 120 kkm
Średnia prędkość ok. 55 km
Czas od 18 lutego do 10 czerwca
Dolewki ok. 300 ml.
Przed zmianą zastosowana płukanka Eurol Engine Flush
Silnik bez osadów, w środku czysty
Filtr powietrza - Filtron
Tryb jazdy 30% trasa / 70% miejska i podmiejska
Styl jazdy dynamiczny
Olej zachował swoje parametry lepkościowe w 40C i 100C (lekko wyżej w porównaniu do VOA)
Zawartości pakietu dodatków oleju wapń, ZDDP – bez spadku poziomów
Bor i potas – poziomy antyzużyciowe z AR9100 wysokie
Stosunek TBN (odczyn zasadowy) 4,32 / TAN (zakwaszenie) 3,29 – lekki zapas jest, ale nie na długo, zmiana oleju na czas
Brak zawartości paliwa w oleju
Zużycie metali (części silnika) żelazo – 10 ppm - nieźle, biorąc pod uwagę że mamy niski HTHS (2,6) ale apetyt był na lepszy wynik
Reszty zużycia metali brak
UOA Eurol LV 0w20 + AR9100 (140ml) z silnika Skoda Octavia III 1.4 TSI CZDA 2015
Interwał 10 kkm od 110 kkm do 120 kkm
Średnia prędkość ok. 55 km
Czas od 18 lutego do 10 czerwca
Dolewki ok. 300 ml.
Przed zmianą zastosowana płukanka Eurol Engine Flush
Silnik bez osadów, w środku czysty
Filtr powietrza - Filtron
Tryb jazdy 30% trasa / 70% miejska i podmiejska
Styl jazdy dynamiczny
Olej zachował swoje parametry lepkościowe w 40C i 100C (lekko wyżej w porównaniu do VOA)
Zawartości pakietu dodatków oleju wapń, ZDDP – bez spadku poziomów
Bor i potas – poziomy antyzużyciowe z AR9100 wysokie
Stosunek TBN (odczyn zasadowy) 4,32 / TAN (zakwaszenie) 3,29 – lekki zapas jest, ale nie na długo, zmiana oleju na czas
Brak zawartości paliwa w oleju
Zużycie metali (części silnika) żelazo – 10 ppm - nieźle, biorąc pod uwagę że mamy niski HTHS (2,6) ale apetyt był na lepszy wynik
Reszty zużycia metali brak
Last edited by a moderator: