• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

[Fabia 6Y5] Progi, Ruda

Tu suszarka nie pomoże. Jak nie zrobisz tego w garażu grzanym i suchym albo w garazu i z promiennikiem wycelowanym w miejsce roboty to lipa z tego będzie. Nie ma miejsca na pół środki przy chemii. Muszą być spełnione warunki, żeby się przyjęła jak nalezy.
 
A co ci da właczony silnik? lakierowałeś progi nie tłumik. Progi od włączonego silnika się nie nagrzeją. zostaw auto w garażu na noc i tyle, powinno zaschnąć w tych 20'C. jak nie masz garażu to auto do marketowego garaży na noc zostaw (oczywiście garaż zamknięty) robota i tak do poprawki za rok jak przyjdzie lato, bo pewnie przez zimę coś wyjdzie jak zostawiłes w wilgoci z mokrym podkładem.
 
No od tlumika calego pojdzie troche ciepla to i progom bedIe te pare stopni cieplej. Nie mowie nie wiadomo jak grzac :) ale moze te 20 by zlapalo. Pomysle dzieki :) bym musial go zlozyc bo nie ma zderzakow lamp i blotnikow :)
 
No od tlumika calego pojdzie troche ciepla to i progom bedIe te pare stopni cieplej. Nie mowie nie wiadomo jak grzac :) ale moze te 20 by zlapalo. Pomysle dzieki :) bym musial go zlozyc bo nie ma zderzakow lamp i blotnikow :)
Ty tak poważnie czy jaja sobie robisz? Coś mi się zdaje, że się narobiłeś, a efektu tej pracy za dużego nie będzie jak tak czytam. Co do ceny za wymianę progów to jeśli ma być to zrobione zgodnie ze sztuką i na zasadzie raz a dobrze to cena 3k jest zupełnie normalną ceną. Jak czytam, że ktoś wymienił progi za 700 zł to chciałbym zobaczyć efekty tej pracy. To jest kupa roboty i ogólnie to mało jest dziś warsztatów które podejmą się tego bo kasa jaką za to zarobią jest nie współmierna do czasu jaki trzeba na to poświęcić. Wolą naprawiać auta z ubezpieczalni. Oczywiście przy aucie wartym kilka tysi jest to nie opłacalne. Ale ta twoja naprawa to takie naklejanie plasterka na otwartą ranę. Po zimie i tak wszystko wyjdzie znowu.
 
Jak czytam, że ktoś wymienił progi za 700 zł to chciałbym zobaczyć efekty tej pracy.

To za jakieś 2-3 tygodnie zobaczysz kompletną wymianę błotnika tylnego za 900zł :p Cięcie, spawanie, lakierowanie.
Majster ma kolejki na kilka miesięcy. Po prostu jest blacharzem lakiernikiem z renomą i fachem w ręku, a nie nowoczesnym "studiem" "kliniką" czy innym szpitalem dla aut z grubym marketingiem na FB :p
 
Ja za wymianę z lakierowaniem jendego progu w citroenie c3 700zl plus cena progu
 
To za jakieś 2-3 tygodnie zobaczysz kompletną wymianę błotnika tylnego za 900zł :p Cięcie, spawanie, lakierowanie.
Majster ma kolejki na kilka miesięcy. Po prostu jest blacharzem lakiernikiem z renomą i fachem w ręku, a nie nowoczesnym "studiem" "kliniką" czy innym szpitalem dla aut z grubym marketingiem na FB :p
Nie wiem skąd wy takie ceny macie skoro lakierowanie elementu w metaliku to w tej chwili koszt ok 600 zł, a gdzie jeszcze tutaj mówić o wycięciu, pospawaniu i innych pracach żeby to było prawidłowo zrobione i żeby więcej nie wracać do tematu. Taka sama sytuacja jest z ludzmi którzy chwalą się na forach, że polakierowali całe auto za 4k. Tylko, że jak sie potem ogląda takie auto to widać dlaczego kosztowało to 4k. Można to zrobić za takie pieniądze jak sam jesteś lakiernikiem i masz odpowiednie warunki.
 
Ja kupiłem tylko 2 błotniki. Prace trwały ok 2tyg. Progi nie były wymieniane lecz spawane ( tylko przód i tył, środek zdrowy) oczywiście wewnątrz progów tez. Wszystko oczyszczone do gołej blachy, zabezpieczone epoksydem i lakierowane.
 
Ja kupiłem tylko 2 błotniki. Prace trwały ok 2tyg. Progi nie były wymieniane lecz spawane ( tylko przód i tył, środek zdrowy) oczywiście wewnątrz progów tez. Wszystko oczyszczone do gołej blachy, zabezpieczone epoksydem i lakierowane.
Jak tak to co innego. Zapłaciłeś w miarę realną cenę. Jakby progi były do wycięcia to całość na pewno wyszłaby koło 3k.
 
Wymiana progu z rekonstrukcja, lakierowaniem i zabezpieczeniem 500zl
 
Polecam oglądnąć i wyciągnąć wnioski. Wycięcie progu i wspawanie to nie jedna godzina. A nikt charytatywnie tego nie zrobi. Czasami oprócz progu trzeba również zrobić wzmocnienia pod lewarek. A próg za 100zł za sztukę o grubości profila 2mm to ja dziękuję. Potem po 2 latach znów ruda wyjdzie. Strach puknąć w tak cienki próg.
 
Panowie. Trzeba odróżnić dwie rzeczy. Jeśli robimy w serwisie to cena za próg wyjdzie 1500-2000 bo trzeba zapłacić pracownikom, opłacić ZUS, zapłacić za wynajem pomieszczenia itp. Natomiast ja robiłem u blacharza lakiernika który sobie dorabia w domu po pracy. Plusem była cena a minusem czas naprawy. Myślę że jak ktoś znajdzie osobę która dorabia sobie to usługa zostanie dobrze wykonana bo robi to na co dzień a koszta nie będą duże.
 
Pytanie techniczne w miejscach ktore nie maja stycznosci z warunkami zewnetrznymi zostawic sam epoksyd czy pokryc lakierem bezbarwnym ?
Post automatically merged:

Wewnetrzna czesc nadkola odseparowana od warunkow zewnetrznych. Przykrywac lakierem epoksyd ? Bezbarwny bedzie ok ? A moze baranek app u200? Czy mozna olac i zostawic?
 
A próg za 100zł za sztukę o grubości profila 2mm to ja dziękuję. Potem po 2 latach znów ruda wyjdzie. Strach puknąć w tak cienki próg.
Masz pojęcie co napisałeś? Chyba bardzo małe.
@radex99 o jakich miejscach mówimy?
 
Jak masz strukturę z progów to tam psiknij i będzie git. Podkładu nie można zostawiać bez zakrycia.
 
Back
Top