• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

[Fabia 6Y5] Progi, Ruda

Masz pojęcie co napisałeś? Chyba bardzo małe.
@radex99 o jakich miejscach mówimy?
No a w jakiej kwocie masz próg do bmw e39? Na allegro za 150zł to raczej z blachy jak profile ud. A widzę, że jesteś znawcą, więc słucham?
 
A z jakiej blachy powinny być jak 2mm to dla Ciebie gazeta i strach dotknąć takiego progu?
 
Profil ud ma z 03mm. Próg w osobówce jak ma 0.8mm to jest dobrze, a 2mm to podłużnice mają
 
Masz pojęcie co napisałeś? Chyba bardzo małe.
@radex99 o jakich miejscach mówimy?
No a w jakiej kwocie masz próg do bmw e39? Na allegro za 150zł to raczej z blachy jak profile ud. A widzę, że jesteś znawcą, więc słucham
A z jakiej blachy powinny być jak 2mm to dla Ciebie gazeta i strach dotknąć takiego progu?
No powiem Tobie, że oryginalny próg jest wytrzymalszy, bo jednak te tanie zamienniki odkształcają się w miejscu lewarka. Sporo osób pisze w komentarzach po zakupie, że pojawia się ruda po roku użytkowania, więc raczej materiał z którego jest wykonana jest do kitu, bo wątpię, by po wstawieniu nowego progu dobrze go niezabezpieczył.
Post automatically merged:

Profil ud ma z 03mm. Próg w osobówce jak ma 0.8mm to jest dobrze, a 2mm to podłużnice mają
Toż to nie trzeba nawet flexa tylko nożyce do blachy by podłużnice pociąć. Będę wiedział na przyszłość.
 
Gdybyś miał w ręku kiedykolwiek próg czy to oryginalny czy to zamiennik to nigdy nie napisałbyś głupoty że zamiennik ma 2mm i strach to dotknąć. Z tak grubej blachy to chyba nawet kielichow i podłużnic nie robią.
 
Ja swoje ratowalem. Dwa razy epox 2k a dzis app u200 cos ala baranek. Po zimie wam napisze czy jest usmiech czy zmarszczona mina. Najgorsza sprawa to orginalna konserwacja masakra to zedrzec
 
Gdybyś miał w ręku kiedykolwiek próg czy to oryginalny czy to zamiennik to nigdy nie napisałbyś głupoty że zamiennik ma 2mm i strach to dotknąć. Z tak grubej blachy to chyba nawet kielichow i podłużnic nie robią.
Ale dziękuję za informację dobry człowieku. Dzięki Tobie człowiek o wiele mądrzejszy. Razem moglibyśmy podbić i zwojować świat😉
 
@Panda schowaj proszę swoje zaczepki w kieszeń zanim pójdziesz na urlop. Piszesz o rzeczach, o których nie masz ewidentnie pojęcia i jeszcze próbujesz na siłę wtykać swoje racje...
 
@Panda schowaj proszę swoje zaczepki w kieszeń zanim pójdziesz na urlop. Piszesz o rzeczach, o których nie masz ewidentnie pojęcia i jeszcze próbujesz na siłę wtykać swoje racje...
Bo nie muszę mieć pojęcja. Od tego są fachowcy. A tu sami blacharze i lakiernicy.
 
To że nie musisz wiedzieć jaka grubość maja progi to się zgodzę, zostawiasz auto u fachowca i niech on się martwi. Ale nie pisz że 2mm próg to jak papier, bo ktoś będzie chciał kupić jakiś zamiennik powiedzą mu że jego grubość to 08mm a on że chcę taki że 2.5mm bo tak przeczytał to spojrzą się na niego jak na wariata. Tak samo jak to że blachę 2mm tnie się nożycami
 
Bo nie muszę mieć pojęcja.
To raz jeszcze zapytam. Jeżeli nie wiesz i uważasz, że wiedzieć nie musisz, to jaki cel ma Twoja dyskusja z osobami, które mają wiedzę w tej tematyce?
 
Last edited:
To za jakieś 2-3 tygodnie zobaczysz kompletną wymianę błotnika tylnego za 900zł :p Cięcie, spawanie, lakierowanie.
Majster ma kolejki na kilka miesięcy. Po prostu jest blacharzem lakiernikiem z renomą i fachem w ręku, a nie nowoczesnym "studiem" "kliniką" czy innym szpitalem dla aut z grubym marketingiem na FB :p

Trochę się przeciągnęło bo aż trzy razy przesuwałem pracę z powodu różnych pilnych wyjazdów ale tydzień temu już wrócił.
Tak jak pisałem 900zł robota i 250 błotnik. Robota tip top jak sobie oglądałem i wsadziłem łeb gdzie się dało. Nie mam się do czego przyczepić. Jeszcze nalali full wosku na błotnik i na nadkole.

Wycięcie, wspawania, lakierowanie i inne niezbędne prace przy takich manewrach + zabezpieczenie
Zdjęcia nie są profesjonalne, a samochód już się ubrudził no ale...


20211120_151225.jpg

20211120_151238.jpg

20211120_151247.jpg

20211120_151257.jpg
 
Co to są oleje "premium"? Co do twojej wiary - mi się też kiedyś nie chciało wierzyć, że jakiś tani, polski Cortanin F będzie lepszy na rdzę niż 5-10 razy droższe środki zachodnie "premium". A okazało się, że pokonał je wszystkie w kwestii zabezpieczenia stali. To tak na marginesie.
@ozzy1979: Masz praktyczne porównanie działania Cortanina F vs Dinitrol RC 800? Cortanin F rzeczywiście lepszy?
 
Dinitrola nie, ale Orapi np przegrało po roku. Wyszła rdza itd. Podobnie jak Chemsearch - to już z kretesem przegrało.
 
@radex99
Nie wiem czy jeszcze przeglądasz forum. przypadkiem trafiłem na Twój temat, ale najpierw trzeba znaleźć przyczynę dlaczego rdzewieją progi w tym miejscu w skodach, vw.
Założysz nowe i zaraz będziesz miał to samo.
Tam jest błąd w projekcie i przez nadkole przedostaje się wszystko z pod kół do wewnątrz, a tak jest to wyprofilowane że to wszystko tam stoi i gnije i jeszcze jest taka cienka wnęka i ciężko stamtąd wydłubać.
Trzeba co jakiś czas zdjąć nadkole i to oczyścić i będzie ok. No i rdze to najlepiej cortaninem potraktować najlepiej to działa i masz najmniejszy wkład czasowy. Raz w roku poświęcić chwilkę czasu i spokój.
Tutaj gość nagrał o tym filmik, krótko i na temat.

 
Ja chętnie skorzystam z tego patentu, dzięki 👍
 
To samo było w Golfie 4. Jeden wielki syf. 2 razy czyściłem. Nowe błotniki warto od środka zakonserwować i dopiero zakładać nadkola.
 
Back
Top