Moje Renault Megane tak właśnie ma. Podczas zapalania nie świeci się kontrolka oleju. W innych które miałem tzn. Fiat, Ford, teraz Kia, kontrolka świeciła chwilę po uruchomieniu silnika tj. do czasu wzrostu ciśnienia.
Taką ciekawostkę miałem ,na opakowaniu filtra oleju ''Master Sport'' podany był zakres temperatur w jakich filtr może pracować
(- 40 stopni C) do (160 stopni C) pierwszy raz się z czymś takim spotkałem nie widziałem jak do tej pory podanych zakresów temp u innych producentów filtrów.
Wahacze to wiem,że są spoko ,ale kupiłem teraz MS filtr oleju,paliwa,i powietrza zobaczymy co i jak ?
Z wyglądu wszystkie dopracowane medium filtrujące też wygląda na ok to tyle co mogę stwierdzić organoleptycznie.
Porównanie: 1 zdjęcie Filtr Manna, prosty bez papierowej obwoluty (założony tylko na czas płukanki i zdjęcia po rozcięciu - silnik płukany ropą przez 15 minut); 2 zdjęcie porównanie Knechta (po przebiegu ok. 8 tys km) i Boscha. Różnica na pierwszy rzut oka jest taka, że W Boschu obwoluta jest łączona poprzez zszycie a w Knechcie poprzez klejenie.
Dziś na półmetku przebiegu mam zamiar wymienić filtr oleju, wyjątkowo zamiast hengsta wziąłem mana bo była fajna cena u znajomego (23zl). Strasznie mi się nie podoba wykonanie. Co myślicie? jakoś boję się to zakładać
Dlatego ja się nie bawię w zamienniki bo w przypadku mojego auta różnica w cenie pomiędzy oryginałem, a zamiennikiem jest znikoma. Mówię oczywiście o filtrze oleju.
Filtr wymieniony na tego brzydkiego manna. Tutaj foto jak wygląda mahle po połowie interwału na meguinie. Szczerze to bardziej mi się podoba niż nówka Manna.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.