• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Filtry

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Ja od czasu do czasu używam filtrów oleju VIC, po wymianie filtra mam w zwyczaju je rozcinać do sprawdzenia i jakością wykonania są OK
 
Ja używam od dwóch lat filtry PZL Sędziszów, i polecam je
 
@Plywak faktycznie 😂 a cofnalem się tylko o 3 strony 🙈 problemy z pamięcią nie są w sumie zabawne
 
Oj tam, przeważnie mam zaniki pamięci w weekendy, wybaczcie 🤣
 
To ja mam tak , ten sam olej filtr Filtron zmieniłem na ufi i co zaobserwowałem , że kontrolka oleju gaśnie już podczas kręcenia rozrusznika a nie jak wcześniej gdy już odpalił.
 
Wszystko zależy od konstrukcji zaworu zwrotnego.
 
Pierwszy raz będzie filtr oleju Mann W 7056 (produkcja Niemcy). Wcześniej zawsze filtr brany w ASO.
 

Attachments

  • IMG_20200720_093154.jpg
    IMG_20200720_093154.jpg
    862,2 KB · Odwiedzin: 225
Też ostatnio trafiłem na Manna W712/52 Made in Germany.

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
 
Tak wiemy piszesz to praktycznie co stronę ;)
Gdybyś pracował w dystrybucji filtrów Sędziszów tez byś pisał o tych filtrach co stronę;)
 
W Gpunto 1.3 mjtd czy miałem wkład filtrona czy inny nie wpływało to na szybkość gasniecia kontrolki ciśnienia. Gasła po ok 1 sek od uruchomienia silnika.

A do pandy zakupiłem Hengst taki ja wymontowalem. Wymiana za jakiś czas.
Potem będę bawił się jak @Krawiec.diy w przekrojone wyjaśnione.
Tzn mam nadzieję, że kontrolka ciśnienia oleju będzie gasła nie później niż kontrolka ładowania.

20200720_120506.jpg
 
Soszo widzę, że ten Hengst to do silników Fiatowskich 1.2. Używałem go, był ok, ale na rosyjskim forum znalazłem inne test fitrów do tego silnika:
- Filtron OP 545/2
- MANN W610/3
- KNECHT OC986.

Wygrał oczywiście Knecht, najlepiej wykonany, największa ilość bibuły filtrującej 738 cm2, podczas gdy Mann miał 681 cm2, Filtron 729 cm2. Knecht miał również najgrubszy materiał filtrujący, potem Mann, na końcu Filtron. Tam jest niecałe 2 zł różnicy przy tych filtrach polecam więc Knechta ;)`
 
Jak wymieniałem olej to 1 odpaleniu swieciła może 5-10 sekund a potem norma 2 sekundy. U ciebie tak nie świeci długo kontrola po wymianie oleju?
 
Nie mierzyłem czasu ale na oko gaśnie ok 1-2 sekundy po uruchomieniu.

Przed wymianą oleju gasła równo z akumulatorkiem. I do tego będę dążył.

@Bochcio panda u mnie zrobiła 2 kkm od wymiany co było szokiem dla mnie bo nie ruszyłem się nią poza powiat, myslalem ze najechany jest 1 tys. Tak, że ilość "bibuły" mnie za bardzo nie interesuje. Tylko sprawność zaworu zwrotnego.
 
Last edited:
U mnie za to po wymianie oleju gaśnie za 1 razem do 10-12sekund, ale filtru oleju nie zalewam olejem, jest suchy wkrecany.
 
Nie wiem co wy macie za problemy. Mi nawet kontrolka oleju się nie pokazuje 🙈
 
U mnie też się nie pokazuje kontrolka oleju.
 
bo w nowczym autach czujnik jedt przy pompie oleju a starsze były gdzieś u góry silnik dala od pompy oleju...ale mozna w kompie ustawić czas swiecenia kontroli oleju po odpaleniu silnika....
 
Back
Top