jerseyAdmin
Administrator
- Samochód
- Kia Ceed CD 1.4 T-GDI
Eurol Fluence FE 5W-30
Analizę oraz olej ufundował @jerseyAdmin . Serdecznie dziękujemy.
Analiza z 2021:
Jakość:
Opis:
Normalne poziomy pierwiastków podstawowych, niewielkie ilości boru. Olej prawdopodobnie dzieli pakiet z produktem firmy Neste. Parametry oleju są w normie, porównując do analizy sprzed dwóch lat firma trzyma stabilną produkcję, zmiany w poziomach pierwiastków i parametrach podstawowych są niewielkie.
Wynik badania SSI jest bardzo dobry, różnica w lepkości po cyklu badań zgodnych z normą PN wynosi 2%.
W zasadzie trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia do tego oleju, może być z czystym sumieniem polecany do wszystkich silników wymagających oleju w normie API SN, ACEA C2 (A5/B5) albo którejś z wymienionych norm producentów. Uwagę warto tylko zwrócić w wypadku silników szczególnie narażonych na LSPI ze względu na dość wysoki poziom wapnia i niewielki magnezu.
Opakowanie:
Analizę oraz olej ufundował @jerseyAdmin . Serdecznie dziękujemy.
Analiza z 2021:
Eurol Fluence FE 5w30 C2
W wyniku głosowania w ankiecie odpowiedniej liczby osób, firma Prager wyłączny importer marki Eurol w Polsce ufundowała analizę oleju Eurol Fluence FE 5w30. Performance level Recommended for use API SN Fiat 9.55535-S1...
www.oilclub.pl
Jakość:
- ACEA C2 + A5/B5
- API SN
- PSA B71 2290
- Renault RN0700
- Fiat 9.55535-S1
Eurol Fluence FE 5W-30 | Wysokiej jakości olej silnikowy (Low SAPS) klasy long life, ACEA C2
Eurol Fluence FE 5W-30 is a fully synthetic mid-SAPS motor oil for petrol and diesel engines of the latest generation of passenger cars and light vans where a PSA B71 2290 specification (Peugeot and Citroen) is required. This oil is also suitable for all engines that require an ACEA C2...
eurol.com
Opis:
Normalne poziomy pierwiastków podstawowych, niewielkie ilości boru. Olej prawdopodobnie dzieli pakiet z produktem firmy Neste. Parametry oleju są w normie, porównując do analizy sprzed dwóch lat firma trzyma stabilną produkcję, zmiany w poziomach pierwiastków i parametrach podstawowych są niewielkie.
Wynik badania SSI jest bardzo dobry, różnica w lepkości po cyklu badań zgodnych z normą PN wynosi 2%.
W zasadzie trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia do tego oleju, może być z czystym sumieniem polecany do wszystkich silników wymagających oleju w normie API SN, ACEA C2 (A5/B5) albo którejś z wymienionych norm producentów. Uwagę warto tylko zwrócić w wypadku silników szczególnie narażonych na LSPI ze względu na dość wysoki poziom wapnia i niewielki magnezu.
Opakowanie: