Witam
Kupiłem auto z silnikiem fordowskim 1.8 benzyna, niestety strasznie zaniedbanym, ewidentnie brał olej i ktoś go po prostu nie zmieniał tylko dolewał, bo był czarny jak smoła. Generalnie po pierwszej płukance Motula i przejściu na Valvoline 5W30 olej po 100 km zrobił się czarny, pobór to nawet 3-4L na 1000 km przy jeździe autostradą.
Kolejna płukanka TEC2000 i wymiana oleju, potem po 1000 km znów płukanka TEC2000 i wymiana oleju plus Xado Anticarbon, teraz bierze mniej, ale nadal dużo.
Mechanik zaglądał do cylindrów i na jednym tłoku ewidentnie widać olej. Auto nie kopci, ale czuć spalony olej z wydechu, po zastosowaniu Xado Anticarbon przez jakiś czas puszczało dymka.
Teraz wlana płukanka długodystansowa Oilsyn LL, do tego będzie przy wymianie oleju dodany Archoil płukanka 2820 z tego co pamiętam i znów XADO Anticarbon.
Chciałem zapytać, czy ktoś z Was próbował kilka razy zastosować XADO Anticarbon? Czyli wpuścić na cylindry, odczekać 30 min, pokręcić rozrusznikiem i zamiast wkręcić świece i odpalić auto to znów zalać XADO Anticarbon na 30 min i tak kilka razy? Czy nie jest to wskazane?
Przy najbliższej wymianie myślałem dodatkowo nad Millers IT Flushing Oil.
Proszę o Wasze opinie, pozdrawiam.
Kupiłem auto z silnikiem fordowskim 1.8 benzyna, niestety strasznie zaniedbanym, ewidentnie brał olej i ktoś go po prostu nie zmieniał tylko dolewał, bo był czarny jak smoła. Generalnie po pierwszej płukance Motula i przejściu na Valvoline 5W30 olej po 100 km zrobił się czarny, pobór to nawet 3-4L na 1000 km przy jeździe autostradą.
Kolejna płukanka TEC2000 i wymiana oleju, potem po 1000 km znów płukanka TEC2000 i wymiana oleju plus Xado Anticarbon, teraz bierze mniej, ale nadal dużo.
Mechanik zaglądał do cylindrów i na jednym tłoku ewidentnie widać olej. Auto nie kopci, ale czuć spalony olej z wydechu, po zastosowaniu Xado Anticarbon przez jakiś czas puszczało dymka.
Teraz wlana płukanka długodystansowa Oilsyn LL, do tego będzie przy wymianie oleju dodany Archoil płukanka 2820 z tego co pamiętam i znów XADO Anticarbon.
Chciałem zapytać, czy ktoś z Was próbował kilka razy zastosować XADO Anticarbon? Czyli wpuścić na cylindry, odczekać 30 min, pokręcić rozrusznikiem i zamiast wkręcić świece i odpalić auto to znów zalać XADO Anticarbon na 30 min i tak kilka razy? Czy nie jest to wskazane?
Przy najbliższej wymianie myślałem dodatkowo nad Millers IT Flushing Oil.
Proszę o Wasze opinie, pozdrawiam.