Heh. Zasady zeszłoroczne?
- 1pkt bonus za typ przed Q1
- 1pkt za trafienie na właściwej pozycji
- 1pkt za wytypownie kirowcy który znajdzie się w pierwszej szóstce.
Fajnie by było ale nawet jeśli Bottas albo Magnussen dojadą przed Russelem to też będzie hit rozpoczęcia sezonu Powodzenia panowie, czasem zaglądnę żeby wam pokibicować a i może dołączę za jakiś czas, miłej zabawy.
Jeśli ktoś z użytkowników interesuje się choć trochę wyścigami F1 zapraszam do zabawy w typowanie wyników. Można przystąpić w każdym momencie sezonu. Start z ilością punktów punktów taką jak ma ostatni w naszej tabeli. Typujemy pierwszą szóstkę w tym wątku.
Następny wyścig już w niedzielę.
Ciekawy filmik, dzięki. Wychodzi na to, że pierwsze skrzypce zaczęła grać ogólna konstrukcja bolidu i umiejętności kierowców zamiast przewagi w konstrukcji silnika która faworyzowała MB? Trochę mocno do tyłu jestem z F1 więc sorki za lamerstwo. Będę musiał obejrzeć jakiś wyścig, może znowu zrobiło się ciekawie.
W poprzednich latach głównie docisk był z elementów na bolidzie, ale generował na tyle zawirowań powietrza za nim, że kierowcy z tyłu mieli duże kłopoty z utrzymaniem się za takim bolidem. Przy jeździe za kimś cierpiały też opony. To powodowało, że wyprzedzanie - mimo drs l - było baardzo ciężkie.
Od tego roku docisk bierze się z tunelu pod podłogą, co powoduje, że brudne powietrze od razu strzela do góry, więc łatwiej się zbliżyć. Więc będzie więcej walki, bo F1 trochę cierpiała na procesje na niektórych torach.
I najważniejsze po zmianach, co trochę odpowiada na Twoje pytania.
Jest to całkowita zmiana samochodów na całkowicie nowe konstrukcje, więc w kwestii aerodynamiki mamy całkowicie nowe rozdanie, bo każdy zaczął od zera i musiał wymyślić samochód od nowa. Wygląda na to, że Mercedesowi nie wyszło tak dobrze jak innym.
A to wrozy ciekawym sezonem, gdzie wszystko, co było w poprzednich latach zostanie wywrócone do góry nogami.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.