• Wymagane jest merytoryczne uzasadnienie polecenia danego oleju. Posty nie zawierające takiego uzasadnienie mogą zostać usunięte.
  • Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Forte Intake Valve Cleaner

itor

Użytkownik
Samochód
Chevrolet
Czy ktoś stosował ten środek do czyszczenia kolektora bez demontażu. Od kilku lat używam do profilaktycznego czyszczenia kolektorów w moich dieslach raz w roku środka LM 5168. Środek ten naprawdę dobrze czyści kolektor i zawory i z dotychczas przetestowanych przeze mnie to nr 1 (opinia na podstawie kilkuletniego stosowania popartego inspekcjami kamerka endoskopowa).
Widzę agresywna reklamę Forte Intake Valve Cleaner. Preparat 2x droższy od LM. Na filmikach wypada fajnie. Czy używał ktoś z was i ma jakieś doświadczenia którymi mógłby się po użyciu tego środka podzielić ?
 
Środek ten naprawdę dobrze czyści kolektor i zawory i z dotychczas przetestowanych przeze mnie to nr 1 (opinia na podstawie kilkuletniego stosowania popartego inspekcjami kamerka endoskopowa).
Jeżeli masz zdjęcia sprzed stosowania i po, to je opublikuj.
Wtedy dyskusja staje się zbędna.

Widzę agresywna reklamę Forte Intake Valve Cleaner.
Ja dokładnie z tego powodu skreslilbymvten wynalazek.
Tak już mam i koniec.
 
Prawdopodobnie nic więcej ponad 5168 nie zrobi. A 5168 nic ponad Moje Auto. Po prostu środek do EGR, nie z tych najbardziej agresywnych na wodorotlenku sodu każdy będzie dobry do czyszczenia bez demontażu .
Żeby się na 100% przekonać trzeba kupić i zobaczyć. Producenci się zaczęli rozpychać łokciami i nogami. Liqui Moly ma twarz Crisa, w tej chwili Forte reklamuje mobilny mechanik z TVN. Za głowę można się łapać łączną ceną produktów Forte rekomendowanych dla poboru x ml / 1000 km czy wprowadzanymi pojęciami typu chemiczny remont silnika przez youtuberów.

Niestety te środki to głównie dobra profilaktyka, albo częściowe ograniczanie poboru oleju.
 
Nic nie zastąpi demontażu i fizycznego czyszczenia całego układu dolotowego.
 
Back
Top