Zależy pod jaka normę
Dexos1 gen2, czyli oleje przygotowane pod nowoczesne turbo benzyny z wtryskiem bezpośrednim i ryzykiem występowania LSPI:
Orlen Max Expert DEX1
GM Dexos1 gens/Opel Dexos1
Millers LSPI
Castrol Magnatec DX1
...
Pod "starą" ACEA A5/B5
Lotos Aurum A5/B5
Orlen Max Expert F
Castrol Edge/Shell Helix Ultra A5/B5
...
Oprócz tego, 5w30 API SN/ILSAC GF5 - setki olejów ...
0W20 i wtedy możesz kupować jedną lepkość dla Hondy i Mazdy, ewentualnie 5W20. Amsoil jak chcesz, możesz pozostać, ale dostałeś również inne, fajne propozycje. Jednostka 8v, niewysilona, prosta, bardzo fajna, jak o blacharkę zadbasz, to pojeździ.
PS. Jak tam podłoga? Jak się ta blacha u Ciebie trzyma? Pytam, bo jestem Hondą zainteresowany w perspektywie czasu.
@ojest w prawdzie ja mam 1.8 ale w rok zrobiłem przejście z 5w30 na 0w20.
Jeśli silnik zdrowy (nie ma wielkiego apetytu na olej) to nie widzę przeszkód by mu ulżyć i zalać dobre 0w20. Osobiście mam od 2tyś km Shell Helix Ultra 0w20 SP/C5. Olej bardzo dobrze sformułowany z dużą ochrona podczas upałów (tak przynajmniej twierdzi Shell)
Tak właśnie myślałem, ale to jak w porę podwozie zakonserwowane, to powinno trzymać. Czaję się od pewnego czasu na UFO, ale teraz poszedłem w jednoślady
U siostry w identycznej Hondzie od kilku lat zalewam Super Lite 5/30.Wymiana raz w roku,wychodzi ok 7-8tys.po mieście.Ile wleje tyle wyleje.Mozna i droższe tylko czy warto?
Jak chcesz zmienić to coś od Mobila, Neste, Shella, Castrola albo Petronasa z tych bardziej znanych i porządnych. Bo do Orlenu i Lotosa raczej cię nie przekonamy
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.