• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Honda CR-V 2.2 i-ctdi

Krzysztof91

Użytkownik
Samochód
Honda crv 2.2 i-ctdi 2008
Witam , mam problem odnośnie szarpnięcia podczas gwałtownego przyspieszania , jest to nie zawsze , przy wysokich obrotach między 2000 do 3500 , jest czasem szarpnięcie jak by odcięło mu dopływ paliwa , pojawiło to się po wymianie oleju i filtrów , filtr paliwa marki Filtron , komputer wskazuje 0 błędów, EGR wyłączony , wężyki szczelne , ma moc .
 
Standard w tym silniku i filtrze paliwa w zamieniku, zmien na ori filtr paliwa.

Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
 
Jest jakiś dobry filtr który mogę dostać w zwykłym sklepie motoryzacyjnym? Serwis hondy jest 70 km ode mnie ,
 
Jarusnet najlepszy sklep z czesciami do Hondy. Poczytaj forum accorda jak chcesz odnośnie filtra paliwa do 2.2

Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
 
Jak wczesniej było Denso to taki ma byc

Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
 
Tam jest filtr z dziura na wylot Filtron sitko że szmatką miał do około , pływak z dołu i przykręcany góra do korpusu , jak wymieniałem to orginal Denso nie miał dziury na wylot , miał jak by papier harmonijkowy
 
Byc może u Ciebie jest ok ale internet jest zalany tematami właśnie z opisywanym problemem. Wpisz sobie "filtr paliwa i-cdti" w wyszukiwarkę.

@Krzysztof91 czy Twój filtr wygląda tak?
ba32c172e8beff3badd9e812c3ca8cd3.jpg


Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
 
Nie być może tylko jest ok. Jestem na forum Accorda i zdania są podzielone.
 
Na zagranicznych forach i grupach jest to samo, w najgorszych przypadkach wywala błąd ciśnienia paliwa i auto wpada w tryb awaryjny.

Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
 
Znam problem w tym silniku. Po pierwsze filtr paliwa, zmień na Blue Print ADH22341. Druga rzecz to sprawdź i przeczyść contact cleanerem wszystkie kostki/styki od czujników ciśnienia paliwa na listwie, regulatora dawkowania paliwa na pompie wtryskowej, od wtryskiwaczy oraz zaworków podciśnienia IMRC. Tak samo przeczyść MAP i MAF sensory środkiem do tego przeznaczonym, ale zmywacz do hamulców też się nada. Poza tym stosuj profilaktycznie jakiś czyscik siuwaks przez cały rok, silnik ten choć pancerny to jest wrażliwy na jakość paliwa. Polecam Kleen-Flo 963 i raz na jakiś czas kurację czymś mocniejszym jak LM 20450.
 

Attachments

  • IMG_20231012_214328.jpg
    IMG_20231012_214328.jpg
    1 MB · Odwiedzin: 21
Last edited:
@ubek
Nie , tak wyglądał orginal , mój niema tego pierścienia przykręcanego , były otwory w blaszce zrobione


Taki mam założony
 

Attachments

  • Screenshot_20240508-051209.png
    Screenshot_20240508-051209.png
    1,2 MB · Odwiedzin: 17
  • Screenshot_20240508-051537 (1).png
    Screenshot_20240508-051537 (1).png
    506,6 KB · Odwiedzin: 20
Last edited by a moderator:
Dzwoniłem do honda d&d we Wrocławiu, gościu powiedział mi że do 2010 był montowany Bosch a po lift 2010-2012 był montowany Denso , więc kupiłem Boscha i katuje auto już pół godziny i problem znikł . Założyłem Bosch masę in Bułgaria . Choć wygląda tak samo jak Filtron .
 
Czyli miałem rację,
chodzi o to że przedliftem te silniki miały inaczej rozwiązany filtr paliwa który był produkcji Boscha a polifcie taki jak na zdjęciach w temacie. W oryginale produkcji Denso.

Tu jest przedliftowy filtr:
a10d40c7c89a19ec269d4c1398d756c4.jpg


Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
 
Ja mam przed lift i jest taki jak po lift . Tylko gościu twierdził że do 2010 był montowany cały osprzęt Bosch , a później przeszli na Denso , i rzeczywiście że u mnie na wszystkim co związane z paliwem ( wtryski , listwa , sterownik to Bosch ) więc kupiłem taki jak na zdjęciach przykręcany do korpusu tyle że Bosch . Ale po rozmowie jak z nim gadałem to oni montuja tylko Denso sygnowane honda bo tylko takie mają , ale wcześniej montowali Boscha
 
Last edited by a moderator:
Back
Top