• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Honda CR-V 2.2 i-ctdi

Oczywiście jak najbardziej można zalać LM 20450 na 30 L paliwa i przegonić na trasie, autostradzie.
 
Często jest przeganiany , dziś rano ciągłemu do końca obrotów i nic , a po chwili jak znów przyspieszyłem to na 3 biegu przy 2.5tys obrotów 3 mocne szarpnięcia i po 20 km nic się nie dzieje dalej
 
Dziś kupię dodatek do paliwa do czyszczenia wtryskiwaczy, i tym razem spróbuję przemyć map sensor zmywaczem do hamulców, wcześniej był obrośnięty sądzą , po czyszczeniu był bardziej dynamiczny przy dolnych obrotach , jeśli coś znowu to da to może go wymienić ?
 
Ten do przepływomierza powinien być ok.
 
Last edited:
To pozwoli namoknąć.
Zmywacze zawierają oprócz alkoholu różne inne składniki i możesz sobie uszkodzić
 
A powiedzcie czy w tym sensorze ten rezystor co z niego wystaje on ma być przytulony do 1 że słupków ? Bo u mnie tak było jak go wyciągałem , nawet słupek jest jak by podtarty od niego na okrągło , może to jest przyczyna , sorze że on powinien być w osi
 
Możesz wypiąć kostkę z przepływomierza i auto też pojedzie jedynie check będzie się świecił. Możesz tak pojeździć, jak będzie szarpać nadal będzie wiadomo, że to nie przepływomierz. W zasadzie to już wiadomo 😉
Robiłeś jakąś diagnostykę czy tak na pałę wymieniasz czyścisz to czy tamto?
 
Komp nie pokaże błędów. Miałem np w astrze J ustalony zawór scv. Falowały obroty, czasem szarpło na zimnym silniku. Żadnych błędów tylko niestabilne ciśnienie na listwie CR. W sensie ktoś kumaty musiałby popatrzeć na parametry Life żeby dojrzeć jakieś nieprawidłowości.
 
Uniwersalny czy HDS lub coś destylowanego.
Coś destylowanego, to bardziej, żeby z pamięci użytkownika błędy i problemy wyciągnąć 😁.
ktoś kumaty musiałby popatrzeć na parametry Life żeby dojrzeć jakieś nieprawidłowości.
To jest fakt, a nawet jeżeli błędy jakieś są, to często bardziej naprowadzają na usterkę, niż ją wskazują. Już nie raz się przekonałem, że np. wywala błędy z układem zapłonu, wtryskowym, etc. a po zrobieniu logów, wychodzi, że padła np. sonda lambda, po której wymianie wszystkie problemy mijają.
Ostatnio u teściowej w Mokkce był błąd ubogiej mieszanki paliwowej, błędy od lambdy, wtrysku, ogólnie litania, po logach okazało się, że zawór par paliwa jest zacięty, 50 zł i 20 minut roboty, po problemie.
W Mondeo też często zdarza się, że wywala błędy od DPF-u, a całym problemem okazuje się zanieczyszczony układ dotrysku ON do filtra.
 
Back
Top