D
Deleted member 6544987
Gość
Kupiłem specyfik Tunap 978, który rzekomo ma "oczyszczać komorę spalania z nagarów", które są jedną z przyczyn powstawia zabójczego dla silników zjawiska LSPI:
Przed dodaniem dodatku do paliwa, zrobiłem fotki denkom tłoka endoskopem, po czym wlałem całą butelczynę do baku i wyjeździłem.
Dzisiaj było kolejne tankowanie.
Moim zdaniem "coś tam działa".
Widać różnicę. "Rybie łuski" z denka tłoka co najmniej się zmniejszyły.
Poniżej relacja zdjęciowa 1 i 4 tłoka.
Po lewej stronie fotki "przed", po prawej "po" oraz świeca zapłonowa.
Jakość zdjęć jest, jaka jest. Na tyle pozwala endoskop, który kosztował całe 9PLN u "majfrendów".
@wlyszkow, tutaj liczę na Twoje komentarze, bo chyba Ty jedyny na forum masz "czarny pas" w różnego rodzaju dodatkach do paliw.
Avoid Low Speed Pre-Ignition (LSPI: Combustion Chamber Cleaner microflex® 978 | TUNAP
Reduces damaging pre-ignition (LSPI: Low Speed Pre-Ignition) & the risk of engine damage ✓ Manufacturer-tested ✓ Scientifically tested ✓ Patented
www.tunap.com
Przed dodaniem dodatku do paliwa, zrobiłem fotki denkom tłoka endoskopem, po czym wlałem całą butelczynę do baku i wyjeździłem.
Dzisiaj było kolejne tankowanie.
Moim zdaniem "coś tam działa".
Widać różnicę. "Rybie łuski" z denka tłoka co najmniej się zmniejszyły.
Poniżej relacja zdjęciowa 1 i 4 tłoka.
Po lewej stronie fotki "przed", po prawej "po" oraz świeca zapłonowa.
Jakość zdjęć jest, jaka jest. Na tyle pozwala endoskop, który kosztował całe 9PLN u "majfrendów".
@wlyszkow, tutaj liczę na Twoje komentarze, bo chyba Ty jedyny na forum masz "czarny pas" w różnego rodzaju dodatkach do paliw.
Last edited by a moderator: