• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Mannol Diesel Jet Cleaner 9956

Ja tylko stwierdziłem stan faktyczny, nie ma tu co rozumieć.
 
Raczej powtarza się historia stosowanych dodatków w tym samochodzie. Każdy następny jest lepszy.
 
Bierę do Fabiji
 
@Karakal - kupiłem od razu 3. W ciągu 2 tygodni dam znać. Puszka to na pełny bak (50 l)?
 
Puszka na 50-60L. Jest to prawdopodobnie taki sam środek jak K2 Diesel to go. Jest ok, trochę poczysci. Cudów nie należy się spodziewać.
 
Dokładnie tak jest, nic więcej niż ten preparat K2 nie wnosi. Podniesienie dawki do dwóch buteleczek też nie zmienia w żadnym stopniu pracy silnika, korekcja też nie ulega magicznej zmianie.
 
Dokładnie tak jest, nic więcej niż ten preparat K2 nie wnosi. Podniesienie dawki do dwóch buteleczek też nie zmienia w żadnym stopniu pracy silnika, korekcja też nie ulega magicznej zmianie.
Mam odmienne doświadczenia.
To jest pierwszy preparat który zmienił wskazania korekcji, a auto reaguje zacnie na prawy pedał.
 
Po wczorajszej trasie z dodatkiem, korekta "-2" zaczęła pojawiać się też na 4 cylindrze, co wcześniej nie miało miejsca.
20230925_211511.jpeg
 
Proponuję zainwestować w oprogramowanie i kabel do auta chcąc być obiektywnym.
Te urządzenia na Bluetooth obd potrafią mieć opóźnienia 5 razy większe niż standardowy kabel przez co pomiary nie będę rzeczywiste. Nie wspominając o tym że skala która pokazuje program z screena jest nie realny do ocenienia sytuacji - czy jest dobrze czy jest źle.
 
Po wczorajszej trasie z dodatkiem, korekta "-2" zaczęła pojawiać się też na 4 cylindrze, co wcześniej nie miało miejsca.
View attachment 19430
Chlopie, wyrzygało Ci kolejne bzdury.....
Tak trudno Ci przyjac do wiadomosci, ze suma korekt ze wszysykich cylindrow ma byc RÓWNA ZERO, "0"?
Po drugie widze, ze podczas odczytu nawet klimatyzacji nie wylaczyles, zapewne swiatel i radia tez nie i jesscze innych dupereli. Korekty sie sprawdza w warunkach, gdzie na prace silnika ma miec wplyw najmniej zewnetrznych czynnikow.
 
Proponuję zainwestować w oprogramowanie i kabel do auta chcąc być obiektywnym.
Te urządzenia na Bluetooth obd potrafią mieć opóźnienia 5 razy większe niż standardowy kabel przez co pomiary nie będę rzeczywiste. Nie wspominając o tym że skala która pokazuje program z screena jest nie realny do ocenienia sytuacji - czy jest dobrze czy jest źle.
Muszę Cię rozczarować, ale Diagbox pokazuje identyczne wartości, bo już sprawdzałem.
 
Back
Top