• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Mannol Diesel Jet Cleaner 9956

W środę będziemy wszystko wiedzieć! Dopalają się ostatnie litry na dawce 150% Mannol Jet Cleaner i wpadne z fotką przebiegu kiedy wyskoczy rezerwa. Potem znowu podaję kolejną porcję 150% Jet Cleaner i przechodzę na ten drugi dodatek "estrowy".

Przy okazji dodam, że na tym widocznym Kleen Floo w buteleczce zrobiłem rekordowo niski przebieg do rezerwy 760km albo 780km- nie pamiętam teraz dokładnie ale mam foto.. Nie pamiętam, żebym tak mało kilometrów na zbiorniku zrobił i zachodziłem długo w łeb czy wstawiać fotkę czy nie bo może jakimś cudem dolałem sobie litr paliwa mniej do baku czy cholera wie, że tak mało kilometrów nakręciłem. No fakt jest taki, że na tym małym KF mamy ujemny rekord w kilometrach. Przyjdzie czas na powtórkę i wtedy bedę miał pewność.

IMG20231019000555.jpg
 
Ten shot to sam lubrykant, na spalanie na plus nie powinien miec wplywu, za to na minus...mozliwe.
 
Last edited:
@sprajt2 Tradycja podtrzymana. Nie dociągnąłem do rezerwy do miałem obok stację na trasie i się dopełniłem, ale zaświeciłaby za kilka kilometrów i tak też się stało bo nawet licznik pokazuje 9L, a rezerwa jest od 8L.

ORLEN ON + MANNOL JET CLEANER w dawce 150%
Brak zmian na plus w spalaniu. Jak zawsze +/- 800km od zatankowania pod korek do rezerwy.

ORLEN ON + MANNOL JET CLEANER 150%.jpg




Za to chcę dodać, że na czystym paliwie chyba odczułem mniej cetanów i głośniejszą pracę silnika.
Naprawdę zapieram się nogami i rękami przed placebo i "NapewnoChybaPrawie" ale kurde no, dotankowałem się 50L świeżego ON i jechałem tak na czysto przez 70km i to już nie była taka sama praca jak przed tankowaniem. I jeśli chodzi o moc i jeśli chodzi o wyciszenie konkretnych częstotliwości dzwięku. W TDI u mnie szczególnie jest hałas jak na 3biegu idzie 2000RPM i na 4/5 biegu na niskich obrotach ma takie charakterystyczne buczenie i to jakby dało się odrazu odczuć nasilone jak wleciał czysty ON i brak dodatku.
Moc też jakby nie ta sama i dało się odczuć brak tej lekkości jak deptałem, żeby wyprzedzać.

Normlanie bym został na czystym ON (już nie pamiętam ile lat nie jeździłem na czystym paliwie 😂 ) i się pobawił, ale chcę kontynuować to czyszczenie dawką 150% Jet Cleanerem i dlatego go znów dolałem po dojechaniu do domu.
 
Korekty sprawdzasz?

Cudów więc nie ma, ale przynajmniej przyjemniej chodzi silnik.
 
Kupiłem diesel ester i benzine ester. W obydwóch pływają jakieś kryształki i osad. W dieslu pojawiło się po zimie w 1/3 pojemnika. W benzynie w nowej nie otwieranej butelce. W ostatniej chwili to zauważyłem i nie wlałem. Gdzie to reklamować? Mannol nie odpisał na kilka emaili. Sprzedawca olał temat.
 
Dzieki za pomysł. Szkoda, że takie podejscie do klienta bo produkty przetestowałem chyba wszystkie jakie mają w ofercie. Kupowałem nawet znajomym żeby spróbowali bo brak naganiaczy forumowych i youtubowych przekonywał mnie do ich jakości za niską cene.
 
Last edited:
O kurde, faktycznie kiedyś już czytałem tutaj, że ktoś miał farfocle w mannolu, a ja wlałem swoje Jet Cleanery bez patrzenia.
Jak będę lał te estrowe to się dokładnie przyjrzę czy coś w nich widać.

@sprajt2 Szczerze mówiąc, ni cholery mi się nie chciało jakoś :p Zerkam w kompa raz na kilka miechów jak mi się przypomni albo jak czuję, że coś jest nie tak. A co najlepsze mam ten VCDS wbudowany w licznik i mogę to sobie włączyć w każdym momencie.
 
Nie dam sobie reki uciac (ani nic innego tez nie), ale takie farfocle moga wystepowac również u innych producentow, jednak sa niewidoczne, bo przez puszke tego nie widac.
Co nie zmienia faktu, ze raczej takie rzeczy nie sa mile widziane.
Niedawno w czysciuku do benzyny od K2 tez mialem takiego żółtego gila przyklejonego do scianki butelki...
 
@gruszka te słynne farfocle (których sam doświadczyłem) przeważyły o tym, że jednak zrezygnowałem z "dobrodziejstw" produktów tego producenta. Jakieś składniki ewidentnie się gryzą, a co się dzieje po wlaniu do baku to wielka niewiadoma...
 
mannol catalityc ester też czyściutki
 
Ten shot to sam lubrykant, na spalanie na plus nie powinien miec wplywu, za to na minus...mozliwe.
U mnie KF 953 zdaje egzamin kapitalnie , zwykłe dymienie diesla spadło o połowę i jest praktycznie niezauważalne "gołym okiem" to na razie tyle zobaczę w czasie mrozów .W obecnej chwili postawiłem na ten dodatek i obserwuje dalej.
 
Ty się lepiej przyznaj ,że pracujesz w hurtowni Mannola 🤣
 
U mnie KF 953 zdaje egzamin kapitalnie , zwykłe dymienie diesla spadło o połowę i jest praktycznie niezauważalne "gołym okiem" to na razie tyle zobaczę w czasie mrozów .W obecnej chwili postawiłem na ten dodatek i obserwuje dalej.
Nie pisz tutaj o dymieniu w dieslu 😏 bo nie masz DPF 😅, jeszcze cię zjedzą, że trujesz. Ja u siebie nie mogę się dopatrzyć tego dymienia, dojeżdżam resztki mixu Multissol, Lubriksol i Kleen-Flo 963 i nic, może jakoś redukuje to dymienie. Myślę, że IPA, ksyleny oraz 2EHN robią swoje. Nie raz zdarzy się przycisnąć mocniej, dać po wtryskiwaczach i kurde nic 🤔, no jak żyć 🥲 smuteczek.
 
Back
Top