jerseyAdmin
Administrator
- Samochód
- Kia Ceed CD 1.4 T-GDI
Orlen Platinum Max-Expert 0W-20 LL
Analiza ufundowana przez @soszo , @michalm83 , @siapek , @imć , @strudz , @Hlava , @Boguś , @pietrasek211 , @plpawzaw , @jerseyAdmin , @NRohirrim , @Noel , @DWojtek , @orzeszpole oraz anonimowych. Serdecznie dziękujemy!
Jakość:
Opis:
Raczej standardowy produkt jeżeli chodzi o tą lepkość i normy jakie spełnia. Niezbyt rozbudowany pakiet jeżeli chodzi o pierwiastki dodatkowe, praktycznie brak magnezu. Pakietowo jest oleje podobnym (biorąc pod uwagę możliwe odchyłki w badaniu - identycznym) do Eurola LV. Skład (bazy) prawodopodbnie także identyczny. Widma wyglądają podobnie jednak ze względu na inny format nie mam możliwości nałożenia ich na siebie i porównania.
Czy warto go zalewać? Biorąc pod uwagę cenę, pakiet i parametry: tak.
Opakowanie:
Mrożenie:
Analiza ufundowana przez @soszo , @michalm83 , @siapek , @imć , @strudz , @Hlava , @Boguś , @pietrasek211 , @plpawzaw , @jerseyAdmin , @NRohirrim , @Noel , @DWojtek , @orzeszpole oraz anonimowych. Serdecznie dziękujemy!
Jakość:
- ACEA C5
- API SN Plus
- VW 508/509
- Porsche C20
Opis:
Raczej standardowy produkt jeżeli chodzi o tą lepkość i normy jakie spełnia. Niezbyt rozbudowany pakiet jeżeli chodzi o pierwiastki dodatkowe, praktycznie brak magnezu. Pakietowo jest oleje podobnym (biorąc pod uwagę możliwe odchyłki w badaniu - identycznym) do Eurola LV. Skład (bazy) prawodopodbnie także identyczny. Widma wyglądają podobnie jednak ze względu na inny format nie mam możliwości nałożenia ich na siebie i porównania.
Czy warto go zalewać? Biorąc pod uwagę cenę, pakiet i parametry: tak.
Opakowanie:
Mrożenie: