• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

NeoProtec GT-em

@NeoProtec a wiesz, ze ten test ma mniejsze znaczenie dla olejow silnikowych ? Pod katem trybologicznym (EP) gdzie dochodzi do naciskow punktowych i ruchu slizgowym.
 
Lubie te teksty marketingowe :>

Jaki jest stosowany inhibitor korozji (lotne i ciekle) i utleniania ?
Źle zrozumiałeś istotę produktu. Ten produkt nie zawiera składników rozpuszczonych (zdyspergowanych) w oleju mineralnym. Ten produkt nie zawiera rozpuszczalników, olejów, metali ani cząstek stałych. Ten organiczny modyfikator tarcia, ze względu na swoją strukturę, posiada opisane powyżej właściwości.
 
Zgoda. Sek w tym, ze te wlasciwosci potrafi kazdy popularny gotowy pakiet dodatkow dostepny od Infineum, Lubrizol itd. Wiec czym sie tak naprawde wyroznia wasz produkt od konkurencji ? Procz tego, ze stosujecie zwiazki Si.
 
@NeoProtec Test pokazał że olej z tym dodatkiem powoduje mniejsze zużycie, z tego co się orientuję występuje tam tarcie mechaniczne co nie przekłada się na warunki które mamy w silniku.
Jestem zdania że testy można też dopasować do produktu, co pokaże jego pozytywny wpływ.
Czy posiadasz jakieś inne testy które mogą coś więcej powiedzieć ?
 
Zgoda. Sek w tym, ze te wlasciwosci potrafi kazdy popularny gotowy pakiet dodatkow dostepny od Infineum, Lubrizol itd. Wiec czym sie tak naprawde wyroznia wasz produkt od konkurencji ? Procz tego, ze stosujecie zwiazki Si.
- opatentowana formuła.
- dozowanie 25 ml na 4-5 litrów oleju (0,6-0,7% do maksymalnie 1,2% objętości układu olejowego). Dozowanie większości innych producentów wynosi 7-15%. W związku z tym nie wpływa na procentowy bilans samego oleju.
- nie zawiera rozpuszczalników takich jak olej mineralny, węglowodory itp.
- nie zawiera cząstek stałych, co nie wpływa na zawartość popiołu w oleju (bezpieczny dla sadzy filtry).
- ze względu na swoją organiczną budowę chroni olej przed przedwczesnym utlenianiem, zmniejsza lepkość dynamiczną, co poprawia właściwości niskotemperaturowe oleju, co umożliwia szybsze dotarcie do wszystkich jednostek ciernych w momencie uruchomienia silnika -w górę.
- zapobiega gromadzeniu się sadzy w oleju, co jest ważne w przypadku silników Diesla;
- stabilizuje lepkość oleju, nie pozwala na znaczne obniżenie lepkości, wskaźnika lepkości;
- całkowicie obojętny, tj. nie oddziałuje z metalami nieżelaznymi, całkowicie eliminując tym samym działanie korozyjne, co umożliwia zwiększenie ochrony metali przed korozyjnym działaniem oleju, który starzał się podczas eksploatacji.
- zapewnia olejowi zdolność do utrzymania filmu olejowego na powierzchni metalu nawet podczas dłuższych przestojów, co znacznie zwiększa zasoby jednostek.
 
@NeoProtec widze maszyne czterokulowa. I jakie mam wnioski z tego wyciagnac ? Odnosnie tych wlasciwosci, ktore opisales. To mnie nie przekonuja, byc moze jestem oporny na marketing.
 
Test pokazał że olej z tym dodatkiem powoduje mniejsze zużycie, z tego co się orientuję występuje tam tarcie mechaniczne co nie przekłada się na warunki które mamy w silniku.
Jestem zdania że testy można też dopasować do produktu, co pokaże jego pozytywny wpływ.
Czy posiadasz jakieś inne testy które mogą coś więcej powiedzieć ?
Testy z laboratorium uzyskane w Niemczech mogą powiedzieć więcej.
Na stronie internetowej o tej samej nazwie w Niemczech znajduje się wpis o Neoproteс, w którym znajdziecie już wiele różnych testów oleju przepracowanego firmy Neoproteс.

Mam pytanie przeciwne: czy mógłbyś przekazać nam jakieś testy od producentów olejów lub dodatków. Dostalibyśmy więcej doświadczenia.
Ale najprawdopodobniej nie będziesz w stanie nam pomóc, ponieważ po prostu nie ma takich testów.
 
zużyty olej zi bez Neoprotec.
Możesz zorganizować dowolny test, który uważasz za akceptowalny. Sponsorujemy go.
 
Tego typu analizy nie są wyznacznikiem jakości środka smarnego, mają inny cel.
 
;)Możesz zorganizować dowolny test, który uważasz za akceptowalny. Sponsorujemy go.

Proszę podać przykład analiz i testów, które Twoim zdaniem spełniają wszystkie wymagania.
 
Last edited by a moderator:
Przecież nie zlecicie typowych testów silnikowych, bo w to nie wierzę. Znam również kilka testów, ale są z reguły stosowane w przemyśle, więc myślę, że tutaj nie mają dużego sensu. W zależności od rodzaju styku np. powierzchniowy Almen – Wieland.
 
Przecież nie zlecicie typowych testów silnikowych, bo w to nie wierzę. Znam również kilka testów, ale są z reguły stosowane w przemyśle, więc myślę, że tutaj nie mają dużego sensu. W zależności od rodzaju styku np. powierzchniowy Almen – Wieland.
Cóż, stało się jasne, że nie ma standardowych testów, które mogliby przedstawić producenci olejów i dodatków.
Skąd więc tyle słów o naszych testach?
Jest jak jest. Nie musimy niczego ukrywać. Wierz lub nie, ale decyzja należy do konsumenta. Tak samo, jak przy wyborze marki i producenta oleju lub dodatku, wierzysz słowom.
 
@NeoProtec Może inaczej, jakich testów używaliście żeby zweryfikować wasz produkt pod kątem efektywności o której wspominasz? (4ball, oraz przeciw korozji pomijam)
Skąd jesteś pewien że produkt działa ?

Dodatek miesza się z olejem oraz z elementami w silniku natychmiast czy jest potrzebna jakaś ilość przejechanych km?
 
Last edited:
@NeoProtec są testy, ale nie wierzę, że koszty pokryjecie.Twierdzisz, że nie musisz wszystkiego ukrywać, więc pytania z innej beczki: Co jest źródłem Si i czy zawiera związki Cl albo F? Si to częsty dodatek antypienny przy dawkach +/- 10ppm w gotowym oleju, ale przedawkowany może wywołać skutek odwrotny. Zostały przeprowadzone badania z dodatkiem pod kątem pienienia np. ASTM D892 lub ASTM D6082 ? Skoro w ICP zabrakło 3 cyfrowej skali. Co w przypadku kiedy silnik spala olej z tak dużym stężeniem Si. Gdyż Si w komorze spalania może prowadzić do poważnych uszkodzeń silnika, jak w silnikach stacjonarnych na biogaz, który zawiera minimalne dawki Si.
 
@NeoProtec Może inaczej, jakich testów używaliście żeby zweryfikować wasz produkt pod kątem efektywności o której wspominasz? (4ball, oraz przeciw korozji pomijam)
Skąd jesteś pewien że produkt działa ?

Dodatek miesza się z olejem oraz z elementami w silniku natychmiast czy jest potrzebna jakaś ilość przejechanych km?
jesteśmy pewni.
Możesz tylko w to wierzyć lub nie. Wybór należy tylko do Ciebie.
Każdy może sprawdzić właściwości antykorozyjne, nawet w garażu.

Natychmiast zmiesza się w kanistrze (kilka razy nim potrząśnij) lub wlewa się do silników i można jechać, wystarczy 1 przejście obiegu oleju.
 
@NeoProtec jak narazie ciężko uwierzyć tak na słowo, ale nie mówię że nie jestem zainteresowany i mam w planie przetestować.

Z tego co widzę produkt jest dostępny na znanym portalu tylko że przewidywany czas dostawy jest strasznie długi.
Wysłałem zapytanie jak to wygląda w praktyce.
 
Back
Top