• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Ogolny temat odnosnie dodatkow do oleju

Cześć wszystkim...

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z dodatkiem bishops oryginal do silnika benzynowego czyli formuła 460 g? fajnie gdyby ktoś napisał kto to używa lub ewentualnie ktoś kto odważy się odradzić ale przy tym podając argument według niego dlaczego nie....będę wdzięczny:)
 
Dziś w małym motoryzacyjnym napotkałem:
20200110_125426.jpg


PS. Zdjęcie wrzucane bezpośrednio z tel. Nie jest zbyt duże?
 
Last edited by a moderator:
Nie, nie jest. Forum je skaluje tak że nic się nie rozwala :)

Co do dodatków to Lucas jest odpowiednikiem naszego STP - nie szkodzą, ale czy pomagają to tego nikt nie wie :D
 
w usa bardzo popularny produkt. dodatek do skrzyń lux robotę robi, w momencie jak hydrokinetyk puszcza
 
Na Amazonie mają mnóstwo pozytywnych opinii,ale nie wszystko złoto co się świeci mnie przeraża ilość którą zaleca producent np dodatku do oleju zaleca około 1litra :rolleyes: nikt inny nie ma takiego ogromnego dozowania.
Skusiłem się kiedyś na dodatek do paliwa Lucas miał smarować pompki ,lałem to przy każdym tankowaniu do momentu natrafienia na forum amerykańskim wyników z badań nad smarownością min sławetnego Lucasa i z badań wyszło,że nie smaruje ,nie wiem co o tym myśleć.Afery też żadnej nikt im nie zrobił za to.
 
Ja 2 dni temu wlałem resztkę AR9100 z tamtego roku do obecnego oleju Extreme Lubricants GTC 5w40, a dokładniej 250ml, czyli nieco więcej niż jest zalecane (wyszło 42ml/1l oleju) i o ile myślałem, że przy Extreme starty są bajecznie miękkie, tak teraz słuchowo (tak, tak wiem :-D ) wygląda to jeszcze lepiej :) nie wiem na ile to placebo, ale wydaje się, że jest poprawa. Przy następnej wymianie oleju wlatuje Ceratec, jestem ciekaw czy będę w stanie zmniejszyć w jakimś stopniu zużycie oleju.
 
@lukaszewski
Wątpię by ceratec zmniejszył pobór oleju. Według mnie oszukują w opisie że niby to ceramika a w voa wychodzi tylko molibden i bor. LM ma lepszy motor protect ale żadne nie maja startu do AR. Archoil kiedyś miał prawdziwa ceramikę pt Ar9300 ale wycofali. Sproboj zalać Xado Stage 1 większe szanse że pomoże bo ma inne działanie niż Ceratec
 
Tylko, że ta reklama i opis xado brzmi nieprawdopodobnie i to jest najgorsze..
 
@lukaszewski to tylko podstawowa analiza, nie wiadomo co oprocz tego stosuje producent, jakie konkretnie dodatki itp.
 
Jak patrzę na te okrągłe pieczątki to .... tam wszystko mogą wyprodukować za kilkaset rubli. Tak serio, serio jak Shrek do Osła mówił ;)
A na pobór oleju to.. remont?

Czasem był problem, że numer w pieczątce był nie odpowiedni do miejsca ale kolejne 500 rubli załatwiło temat. Nie wiem jak to jest z analizami olejów czy dodatków ale to jest Rosja i dla mnie na zawsze taka zostanie.
 
Boże... Remont... Tak lecę robić remont w silniku, który odkad go mam (kupiony samochód z przebiegiem 60 parę tys km) zużywa w granicach 250ml/1000-3000km w zależności od warunków i stylu jazdy. Po prostu myślałem, że można delikatnie zmniejszyć zużycie. Nikt nie napisał nic o jakimś dużym zużyciu, a już wrzawa :) kosmos jakiś, niektórzy powinni 10x zastanowić się przed wysłaniem odpowiedzi.
 
Musze poszukac bo chyba widzialem troche inna analize Cerateca albo zle przetlumaczone z tych ruskich/niem stron.
BTW. ciekawe ile wzrosnie wartosc popiołu siarczanowego w calej mieszaninie z olejem w silniku po dodaniu

Jak nie ufasz ukraincom to zalej polski Ceramizer tylko ten oryginalny pod marka Ceramizer.
 
Czemu te złości? Trzeba było kupić diesla z dpf to by oleju przybywało ;) Ja nie jestem "świrem olejowym" jeżdżę ciężarówką z interwałem 100tys w osobówce nowej wymieniłem olej po roku i przebiegu 13Tys. Spoko luz :cool:
 
@cytrynowiec standard, przy czym u mnie dodatkowo dochodzi problem dość trudnych warunków, krótkie odcinki, samo miasto, olej wiecznie niedogrzany, bezpośredni wtrysk. W trasie zużycie jest na poziomie 250ml na 3000-4000km. Są też jednostki, które rzekomo biorą minimalnie 250ml na cały interwał (nie wiem z czego to wynika) natomiast większość 330i z tym silnikiem z którymi się spotkałem biorą od wymiany do wymiany około litra.
Post automatically merged:

Producent zaleca go nawet do DPF, więc raczej nie powinien robić z C3 fullsaps? Czy się mylę.
 
Robi i to konkretny FULL Saps! Biorąc pod uwagę że promują go po forach na znikanie oleju to jak ktoś z DPF co bierze mu olej zrobi taka mieszanke to popiolu troche sie zgromadzi w puszce DPF.
 
Back
Top