• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Opony na lato

Wybór finalnie padł na Vredestein Ultrac Vorti. Zobaczymy. Opona ma ciekawie wyprofilowany bok do ochrony felgi. Ciekawe jak będą wyglądały na aucie.

P_20210324_165942.jpg
 

Attachments

  • P_20210324_173030.jpg
    P_20210324_173030.jpg
    1,4 MB · Odwiedzin: 162
Daj znać czy nie ma problemów z wyważeniem- kilka ludzi nawet tu na forum zgłaszało jakieś problemy :)
 
W tych testach Nexen ostatni w innych w top 5 😁 . Swoją drogą Kumho ładnie musiało posmarować 😁
 
Mam Nokiany iLine 2 (zastąpiły Michelina) i jestem z nich bardzo zadowolony- są bardzo ciche. Dorzuciłbym kilkadziesiąt złotych i kupił model Wetproof, są jeszcze cichsze od iLine i znacząco lepiej hamują na mokrym.
 
Z Nokianami to aby strach jak ktoś mało jeździ, że zanim zdąży je zjeździć to wcześniej popękają i będzie lipa, a z tego co czytam, to nie ma na to reguły :/
 
Poproś te osoby aby pokazały te opony, część ich nawet nie ma a powtarza jak mantre . Tak jak i z Castrolem xd
 
Sam widziałem u znajomych trzy komplety, więc tutaj trochę nie trafiony argument ;)
 
Sam widzialem u znajomych Nokiany którym nic nie jest, więc również o ironio nie trafiłeś ;)
 
Trafiłem, trafiłem, bo widziałem spękane, więc w odniesieniu do tego co napisałeś, poprosiłem je aby pokazały i na tej podstawie wydaje opinie, a nie jak to ujałeś "powtarza jak mantre" ;)

Poza tym, jak na 5 kompletów które mam wśród znajomych, 3 są spękane, to chyba też dobrze nie świadczy ;)
Post automatically merged:

Iiiii chciałbym zauważyć wbrew temu co piszesz, że nie napisałem, że to są złe opony, tylko trzeba się zastanowić w tej kwesti przy podejmowaniu decyzji ;)
 
No to trzeba zakładać takie, mają +/- 30 lat i mają sie całkiem świetnie 🙈

Oczywiście humorystycznie ;)
 

Attachments

  • IMG_20210326_140743.jpg
    IMG_20210326_140743.jpg
    3,8 MB · Odwiedzin: 192
Poproś te osoby aby pokazały te opony, część ich nawet nie ma a powtarza jak mantre . Tak jak i z Castrolem xd
Mylisz się, problem z Nokianem jest i to nie sporadyczny. Dzisiaj kumpel przysłał mi zdjęcie co prawda zimowych, ale mają 5 lat i są do śmietnika.Resized_20210326_133922.jpeg

Wczoraj zmieniałem innemu znajomemu opony i też 5-cio letnie Nokiany wyglądały, jak te na zdjęciu.
Osobiście bałbym się kupić nowe Nokiany na małe przebiegi. Ewentualnie wziąłbym pod uwagę, jeśli miałyby wystarczyć na 2-3 sezony.
 
Ktoś sobie oes po szutrze przeleciał na tych nokianach ? Tak czy siak po 5 latach opony to ja wyrzucam 🙈
 
Gdzieś na krawężnikach te opony obdarte
Opony są optarte na zewnątrz i wewnątrz bieżnika. Właściciel, mój serdeczny kumpel, jest bardzo świadomym kierowcą i prawie zatrzymuje się przed progami zwalniającymi.
@Binas96 Jeżdżone normalnie, głównie po Gdyni. Wiesz, ja ludziom opony wymieniam co sezon i widzę co się dzieje. Problemy Nokiana, to nie jest jakieś urban legend, tylko statystycznie dość częste zjawisko.
 
Problemy Nokiana, to nie jest jakieś urban legend, tylko statystycznie dość częste zjawisko.

Faktycznie jest to zjawisko głównie z fabryki Rosyjskiej i opony zimowe? Przejeździłem sporo na WR D3 i WR D4 i nie bylo problemów, ale teraz nie pamiętam, z jakiej fabryki były. WR D4 obecnie są w rodzinie na aucie, rocznik 2018 chyba i póki co, problemów zero.
 
Mam na jednym samochodzie WR D4, rok 2015, produkcja Rosja, jestem bardzo zadowolony, Iline popękane widziałem.
 
Bridgestone całoroczny z 2019r też popękał bardzo. Nie wiem czy to nie będzie też trochę po stronie stosowanej chemii, bezdotyków.
 
To jest właśnie sprawa na którą zwrócił mi uwagę kumpel co siedzi w oponach ponad 20 lat. Chemia na myjniach jest coraz mocniejsza. Plastikowe klosze lamp po 2 latach potrafią wyglądać jak w aucie z przebiegiem 200 tyś autostradowym gdzie auto nie wyjeżdżało z miasta i ma nalotu 30 tyś.
 
Faktycznie jest to zjawisko głównie z fabryki Rosyjskiej i opony zimowe? Przejeździłem sporo na WR D3 i WR D4 i nie bylo problemów, ale teraz nie pamiętam, z jakiej fabryki były. WR D4 obecnie są w rodzinie na aucie, rocznik 2018 chyba i póki co, problemów zero.
Też , czytałem wiele opini o Nokianach , bo kiedyś miałem 2 kpl i były świetne, wiec brałem je pod uwagę przy zakupie.
Niestety tylko premium do szybkich aut są produkowane w Finlandii, a reszta budżetowa w Rosji .
Jak to jeden opisał z fabryki z Rosji to loteria , mogą być ok , a będą takie że biernik odpada .
Jak wspomniał , to zależy czy majster na zmianie był wczorajszy , czy nie.
W lotto gram sporadycznie...


Daj znać czy nie ma problemów z wyważeniem- kilka ludzi nawet tu na forum zgłaszało jakieś problemy :)

Potwierdzam i ja miałem jedna koślawą Quartac 5, Wyważarka Hunter z testem nie dawała rady , było bicie i na tyle jeździła dobrekamacji . W końcu wymienili .Hunter pokazywał ponad 100Nm , tak jakby w jednym.miejdcu było grubiej gumy nalane .
Jednak to wina prywatnych importerów , którzy kupują 2 i 3 gatunek , czyli wybrakowane i w internecie wciskają na lewo i prawo.
W sieci serwisowej Vredestein jest tylko Gat 1 , byłem rozmawiałem . Vredestein polska odmówiła mi wymiany , bo podmiot który mi sprzedał , nie kupował od Vredestein Polska tylko importował na własną rękę.

Czasem lepiej. Dopałcić i mieć spokój .
To tak jak z handlarzemi aut na lawetach , panie nie bity 100% tylko z 2 spawany .
Jak nie ocygani to nie zarobi.
Tak jest z olejami , kupowanie po za siecią sprzedaży tak się kończy .
 
Last edited:
Back
Top