• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Opony

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
Jak wyłączą prąd wszyscy będziemy "smart" :)
 
Dębica Navigator 3 dostępna w rozmiarach: 225/55 17 indeks W, 236/60 18 V, 225/45 17 V, znajdą się chętni?
 
Ludzie pierdylion razy zakładają tematy o oponach letnich, zimowych i całorocznych. Za przeproszeniem spuszczają się do testów w których jedna opona ma 36m a druga 40m. W kategorii uj wie co i takie tam. A kto był w ostatnim roku na torze swoim kaszowozem? 99% nikt z was. A 99% procent na zdrowie was i waszych rodzin na drodze to umiejętnośći. Nie żadna opona.
 
Każdy kto mieszka w aglomeracji wielkomiejskiej jest na torze codziennie

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Przyzna się Ktoś jak jeżdzi się na Chinolach?
Osobiście nie miałem na swoim samochodzie ale latałem kilka tras Berlingo do Niemcowni na Firemax FM601 i mogę stwierdzić ze były mega ciche i w prędkościach dopuszczonych na autostradzie sprawowały się bez zarzutu, jedynie przy deszczu i zakrętach trzeba było im trochę odpuszczać no i jak dopadła mnie ulewa za Wrocławiem to miałem wrażenie że balansuje na cienkiej granicy aquaplaningu :D

Zeetex ZT 1000 trochę głośniejsze ale na deszczu w zakrętach dawały większe poczucie bezpieczeństwa. I mieszanka bardziej miękka w upały.

Na Mazdzie dojeżdżam Sunny SN3970
Pieruńsko głośne, huczą i na deszczu mimo kierunkowego bieżnika czuje się lekka jak na łyżwach, ale sztywne są i na suchej nawierzchni dają dobry feedback, ale ponownie w życiu bym ich nie kupił.

Imperial Snowdragon 2 też zachowywał się dość przewidywalnie, na świeżym śniegu ciężko szły ale jak załapały to już poszły 😄

A jak chińczyki i bardziej azjatyckie marki znane jak Zeetex, Maxxis, GT Radial i Imperial powinny już sobą coś reprezentować, bo na allegro to ludzie biorą co popadnie Star Fire, Windforce, Premmiori, i inne Landsail to już wgl mnie nie przekonuje, alee wzięcie mają najlepsze no bo cena ;) Bądź bieżniki 🤣 W moim rozmiarze 500 zł, żal nie brać... 🤣🤣🤣


A teraz znajomy kupił All Season Goodride z401 do Subaru Outbacka 2,5 litra, ciekawi mnie czy to się sprawdzi zimą, chociaż tam jest napęd na 4 koła ;) 🤔
 
Ludzie pierdylion razy zakładają tematy o oponach letnich, zimowych i całorocznych. Za przeproszeniem spuszczają się do testów w których jedna opona ma 36m a druga 40m. W kategorii uj wie co i takie tam. A kto był w ostatnim roku na torze swoim kaszowozem? 99% nikt z was. A 99% procent na zdrowie was i waszych rodzin na drodze to umiejętnośći. Nie żadna opona.
40 a 36m to jest przepaść Panie. Najgorzej jak różnica jest 0,1m to wtedy zagwostka co wybrać...

Wysłane z HTC U12+ [Tapatalka]
 
Pewnie mnie ktoś zjedzie, ale mieszkam na wiosce i od dwóch lat w zimie użytkuje Matador MP92 SibirSnow. Do śniegu klei dobrze, z kopnego śniegu auto wyjedzie, na lodzie auto potrafi zatańczyć ale to nie nowość. Ogólnie jestem zadowolony bo dobrze gryzą śnieg, a w zimie jeżdżę raczej ostrożnie. Opony tanie i lepiej takie wymieniać co 2-3 lata niż markowe i jechać do zera. Nie powiem, przy wymianie opon był śmiech że strasznie oszczędzam, a to był ten czas gdzie zastanawiałem się, czy całoroczne czy lato/zima
 
Matador to "słowacki Barum". Firma jest w grupie Continental, a te sibir snow jakieś najtańsze nie są. Skąd więc taki śmiech?
 
Córka właściciela zakładu jeździ Lancerem Evo i Subaru STi, więc z automatu Matador to duża oszczędność.
Ogólnie to polecam. Jeśli ktoś ma zastanawiać się nad tanimi nieznanymi chińczykami, to lepiej zainwestować w Matador, na prawdę jest godny polecenia.
 
Kiedyś przez zimę jeździłem na Matador MPS 125 - świetna opona, wgryzała się dosłownie na śniegu. Po śnieżnej zimie okazało się że jest całoroczna, a miała być zimowa Wtedy przekonałem się do opon całorocznych.
 
Ja jeszcze nie przekonałem się do całorocznych. A to dlatego, że mam dwa komplety felg, które mi się podobają i nie mogłem się zdecydować :)
 
Dębica Navigator 3 dostępna w rozmiarach: 225/55 17 indeks W, 236/60 18 V, 225/45 17 V, znajdą się chętni?
Myślałem o tych Dębicach, ale ludzie piszą że strasznie miękkie. Właśnie byłem zobaczyć moje zimówki które dostałem z autem, bieżnika praktycznie nic nie ubyło, nawet są jeszcze kolorowe paski po produkcyjne, ale opony 11 letnie ^_^ dwie sztuki z boku uszkodzone, w tym jedna z bąblem. Opony 205/55/16 na stalówkach. Drugi komplet mam 225/45/17 uniroyal rainsport 3 z 2017 na ładnych oryginalnych felgach fiata. Teraz zastanawiam się czy brać całoroczne 225/45/17, generalnie wstępnie podobają mi się Kleber quadraxer 2. Może coś polecacie? Budżet ~1300 zł. Jeszcze mam inny dylemat, czy w ogóle te koła nie są ciut ciężkie do silnika 1.4 16v 90 km i jednak 16 by nie były lepsze.
 
W cenie ok 1300/komplet są jeszcze Dębice, Kormoran, Laufen, Nexen oraz FIRESTONE Multiseason 2 225/45R17 94V XL. Ja osobiście chyba bym wybrał tą ostatnią lub Klebera ale może na forum ktoś już użytkuje coś z tego rozmiaru.
 
Kiedyś przez zimę jeździłem na Matador MPS 125 - świetna opona, wgryzała się dosłownie na śniegu. Po śnieżnej zimie okazało się że jest całoroczna, a miała być zimowa Wtedy przekonałem się do opon całorocznych.
Dobrze,że miałeś psikusa ,bo nigdy byś się pewnie nie przekonał do całorocznych a tak niespodzianka i do przodu:)
 
Juz nigdy nie kupię węższych opon niz zalecane,
25000km i po biezniku praktycznie, 1mm do wskaźnika została...
 
To nie kwestia szerokości, to polityka producenta.
 
Zamówiłem jednak Dębice, porównałem sobie jak wygląda w stosunku do GY Vector 4seasons 3gen i jest mega podobna, bankowo mieszanka jest gorsza niż w GY, ale np. Kleber Quadraxer 2 to już dość stara opona technologicznie bo 2015/2016, więc wolałem coś świeższego, zobaczymy jak się będzie sprawowała.
 
Zamówiłem jednak Dębice, porównałem sobie jak wygląda w stosunku do GY Vector 4seasons 3gen i jest mega podobna, bankowo mieszanka jest gorsza niż w GY, ale np. Kleber Quadraxer 2 to już dość stara opona technologicznie bo 2015/2016, więc wolałem coś świeższego, zobaczymy jak się będzie sprawowała.
Ma o połowę mniej lameli niż Goodyear
 
Ale wystarczają dobra i lepsza od swojego poprzedniczka navigatora 2
 
Back
Top