Głośność opon jest pojęciem bardzo względnym. Nawet "ciche" opony w słabo wyciszonym aucie z czasem stają się głośne. Natomiast jak auto jest wyciszone to nie ma czegoś takiego jak cicha czy głośna opona. W mercedesie ml niezależnie jakie opony bym założył to i tak ich nie słychać. Za to w japończykach nawet teoretycznie ciche opony bardzo słychać. Przy okazji konserwacji t5 okleiłem nadkola matami stp. Różnica jest zauważalna zwłaszcza na mokrej nawierzchni.
@luckyboy, nie badz taki pewny siebie. Mozesz oczywiście zakładać, ze kłamię, to Twoja sprawa. A co powiesz o tej? Roczna opona z przebiegiem okolo 7k km. Po drugiej stronie druga opona zupelnie normalna. I jezdze bardzo emerycko.
Kurde to faktycznie Włosi zeszli na psy. Moje Hankooki robią czwarte lato, ~60 tysięcy nakręciły, lekko nie mają bo wóz w trasy i do zabawy od czasu do czasu i w sumie niespecjalnie po nich ten przebieg widać poza normalnym zużyciem bieżnika.
Ja używam Continental Premium Contact 6 w swoich i od wielu lat nie powiem Ci ile na konktetnych oponach zrobiłem bo nie pamiętam ale w A6 C5 już jeden komplet w 4 lata wyjeździłem prawie i żadnych pęknięć czy czegoś takiego, opony Germany, dodatkowo nie zrobiły się twarde po tylu latach guma wygląda ładnie polecam nie są tanie ale warte każdych pieniędzy, najbardziej bolało kupować do touarega 4.2TDI 275/45/20 ale komfort i trzymanie drogi piękne jest
@se7en zgadza się ja mam 4 lata Pirelli na zimnowe w Hyundaiu i masakra twarde jak skała w zime auto na nich słabo jeździ
Ja w Alfach raz czy dwa miałem Pirelki i nie narzekałem. Ale ja też bardzo lubiłem Rainsporty i Nokiany WR na których się wiesza ostatnimi czasy psy. W tamtych latach to były świetne opony. Widać nie tylko AGD coraz gorsze robią
Zimowe Conti były niezłe, ale ostatniej zimy już mi się dawały we znaki, widać 4 sezony to tak akurat i na tą zimę trzeba będzie coś nowego znaleźć.
Mam wielu znajomych którzy jeżdżą na Pirelkach, wszystkie w dużych rozmiarach, ja również mam P Zero na Abarcie już 4 lata i uważam, że są rewelacyjne i cały czas wyglądają świetnie. Z resztą to już nie pierwsze opony tej firmy które mam na samochodzie. Jeśli chodzi o uszkodzenia opon ze zdjęć to spotkałem się z tym w kumpla rajdówce. Uszkodzenia powstały na skutek szybkiej jazdy po szutrowej drodze. Oczywiście wyglądało to jeszcze gorzej ale podobnie powyrywane kawałki bieżnika. Nie wierzę że opony są w takim stanie od spokojnej jazdy po asfaltowych drogach. A jeśli właściciel uważa inaczej to niech reklamuje opony. Obecnie Pirelli daje 7 lat gwarancji.
Również pozdrawiam Moje Pirelki Cinturato P7 z 2017-ego z 34237km przebiegu wyglądają spokojnie na drugie tyle mimo, że Giulia Veloce raczej nie jeździ bardzo powoli po zakrętach Nie wiem co będę kupować, bo to ich ostatni albo przedostatni sezon. RunFlat nie ma zbyt dużego wyboru.
@sprajt2 jakaś dziwna sprawa. Przerabiam/przerabiałem masę opon, Pirelki nigdy nie zawiodły (3 komplety), tak jak Hankooki (2 komplety), Dębice (4 komplety - o tak, świetne opony do normalnego samochodu), Bridgestone (2 komplety) i po jednym komplecie obecnie używanych: Fuld, Nokianów, Conti czy Goodyearów. Jedynie Dunlopy letnie (2 komplety) mi zapadły w pamięci jako mocno średnie tzn nigdy więcej, ale zimowe Wintersport 3 w Giulietcie miały lepsza trakcję niż Semperit w Audi Quattro(formagio chyba bo z Haldexem a nie z Torsenem).
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.