jutro nad tym i poszukam. jaka tam moc?
ale wydaje mi sie ze to ciezka krowa i nie przeskoczysz zużycia opon. pozatym im dluzsze przebiegi tym bardziej gowniana opona.
Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
Ciężka krowa to jedno , a ciężka noga to drugie .
Jak kolega lubi przyspieszać, a jest czym to i bierznik znika .
W Tesli S jeden taksiarz warszawski opowiadał , 20 tys km i koniec - miał napęd na tył.
Ja nie jeżdżę jak zawalidroga , lubię na autobahnie pociągnąć , raczej lubiałem, bo Insigni już nie mam , 200-220 nie raz się leciało , a wtedy i hamowania są ostre , gdy ktoś zajedzie (rzadziej niż w PL) , zestaw do hamowania był Zimnermann sport i klocki Havk Performance RED
Skończyły mi się zimowe i letnie .
Kupiłem vredestein Quartac 5 245 45 18 100 XL , musiałem wtedy przyoszczędzić, zamiast 2 kpl po 2500zl kupiłem 1 za 2600 zł i koła zimowe sprzedałem za 1200 zl . Więc gumy mnie kosztowały 1400 zl .
Insignia 2,0 CDTI automat , 160 ps, 400 Nm na przednią oś , waga 1650 kg . Widać , że opony miały co robić .
Na tym kpl przejechałem w 2 lata prawie 90 tys km , a stan bierznika to 5,5 mm i 4,5 mm .
Chętnie bym wrócił do tego zestawu , były dobrze zbalansowane i nie wiem czy tak nie zrobię.
Sam producent chwali się , że mieszanka dobrana pod kątem przyczepności , niskiego hałasu i wydłużonej żywotności.
Opona asymetryczna , jej konstrukcja pozwala przenosić większe obciążenia niż kierunkowa , teraz wszyscy tylko kierunkowe robią ?
Jedno pytanie siedzi mi w głowie , czy skład mieszanki dzisiaj będzie taki sam jak 5 lat temu ?
Znając marketing : puszczamy bestsellera , zdobywa renomę , a potem obniżamy koszty produkcji i jedziemy na renomie jakiś czas.
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka