• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Płukanki - temat ogólny

a zawiera jakieś estry smarujące lub inne dodatki smarujące umożliwiające pracę silnika nie tylko na wolnych obrotach podczas płukania?
To jest tylko dodatek do czyszczenia. Nie jest to produkt typu oil booster. Nie zalecamy więc jazdy i pracy silnika na podwyższonych obrotach.
 
Widzieliście to? Abstrahując od tego, że to reklama TEC'a, ale tak zanagrować silnik to chyba trzeba jakieś szkoły pokończyć ;).
 
Sam filmik to ściema. Niektórzy nawet w komentarzach to wyłapali, bo góra porysowana od skrobania nagaru. Oczywiście tego nie pokazali, tylko wszystko ładnie wymył TEC.
 
Jaką płukankę zalecacie do skrzyni AT? Najlepiej jakąś dystansową
 
Planuję rozpocząć przygodę z płukanką długodystansową LM 5200 (a dokładnie z dwiema ;)

Mój układ mieści ok. 6.8l, a pucha przewidziana jest do 5l, więc czy Waszym zdaniem, lepiej dać od razu dwie, czy jednak bezpieczniej 1.5 puchy?

Chce pojeździć nie 200, ale z 300-400km na takim miksie (akurat tym samochodem to kwestia min. tygodnia).

Głównym celem jest odpowiednie rozprowadzenie mieszanki po całym silniku, a w szczególności pierścienie i redukcja ilości spalanego oleju.
 
śmiało możesz wlać dwie puszki na raz i zrobić tak jak napisałeś, potem jeszcze do nowego oleju możesz dolać Oilsyn Power Cleaner na cały interwał.
 
nie nie zapomniałem dopisać, ponieważ ten produkt nie nazywa się Long Life. Wyraźnie podałem nazwę produktu który należy zastosować czyli Power Cleaner który jest płukanką długodystansową, natomiast szybka płukanka od Oilsyn nazywa się Power Flush.
 
Jeśli chodzi o nazewnictwo masz rację, ale wklej sobie nazwę, którą wpisałeś w google i zobaczysz co wyskoczy.

Ktoś nowy, nieświadomy kliknie w pierwszy lepszy link kupi Powera i będzie zonk
 
Co jeszcze jest warte uwagi nie z opinii z internetu tylko z własnych testów?
 
Last edited:
Biorąc pod uwagę ile litrów plukanek i chemii zostało przelane, wymiany olejów co 8-9 tys, niezliczona ilość dodatków z wiadomej stajni to cytując klasyka TAK SREDNIO BYM POWIEDZIAL 🙃🫠 auto w moich rękach praktycznie od nowości
 

Attachments

  • Compress_20240516_070224_4024.jpg
    Compress_20240516_070224_4024.jpg
    276,6 KB · Odwiedzin: 49
  • Compress_20240516_070223_3774.jpg
    Compress_20240516_070223_3774.jpg
    304,2 KB · Odwiedzin: 49
  • Compress_20240516_070223_3228.jpg
    Compress_20240516_070223_3228.jpg
    339,3 KB · Odwiedzin: 41
  • Compress_20240516_070224_4957.jpg
    Compress_20240516_070224_4957.jpg
    272,1 KB · Odwiedzin: 43
  • Compress_20240516_070224_4859.jpg
    Compress_20240516_070224_4859.jpg
    326,9 KB · Odwiedzin: 41
  • Compress_20240516_070224_4766.jpg
    Compress_20240516_070224_4766.jpg
    249,3 KB · Odwiedzin: 42
  • Compress_20240516_070224_4551.jpg
    Compress_20240516_070224_4551.jpg
    321 KB · Odwiedzin: 42
  • Compress_20240516_070224_4653.jpg
    Compress_20240516_070224_4653.jpg
    283,5 KB · Odwiedzin: 44
  • Compress_20240516_070224_4213.jpg
    Compress_20240516_070224_4213.jpg
    291,5 KB · Odwiedzin: 44
  • Compress_20240516_070224_4551.jpg
    Compress_20240516_070224_4551.jpg
    321 KB · Odwiedzin: 48
Ładnie wygląda. Są po prostu konstrukcje, które się brudzą bardziej,a inne mniej. Na pewno płukanka, dodatek, czyścik nie uleczy lat zaniedbań, nie wyliże też się o tym osobiście przekonałem organoleptycznie ;)
 
Czy AR2820 mogę zalać na zimny silnik i spokojnie przejechać 20km w około 30 minut? @wlyszkow ?
 
Można umiarkowanie przejechać 20-30min i tak działa najlepiej.
Ten użyszkodnik MB od kilku lat w PL przebieg realny nieznany 270cdi w automacie śmigał na szybkich płukankach nawet trasy. Oleje zawsze tanie, czasami dodatki. Ostatnio Power Cleaner LL kilka tys km i stąd fotka, szkoda mu to wylać więc upala dalej.
f095129a1c3d8bdae616ceb6f0571634.jpg

444fda4caa5098174fc5c890249c786c.jpg
 
@paba ale tu nie ma mowy o zaniedbaniach, auto wziąłem dwuletnie z przebiegiem 60parę tys i nie było tam żadnego syfu (przy 85tys wymieniałem rozrząd więc mam zdjęcia jak to wygladalo) tak, konstrukcja tutaj jest dość nieciekawa, ale w bliźniaczym n54 3l, R6 (uturbione) widywałem czyste dekle, a auta jeździły na samych olejach bez plukanek
 
Nagaru brak tylko zacieki raczej łatwe do usunięcia mechanicznie jeśli płukanka tam nie dociera, są miejsca mniej lub bardziej zabarwione w zależności od cyrkulacji.
Zaturbione GDI a GDI NA to dwa różne światy.
 
@szakul do Twojego przypadku komentarz w pierwszym zdaniu mojego posta, drugie zdanie to moja opinia dot. najnowszego trendu tzw. chemicznego remontu silnika
 
Back
Top