• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Płukanki - Temat ogólny

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
Ja też mam czyściutko w silniku tak samo auto mojej żony przy wymianach oleju co roku przy małych przebiegach miejskich rzędu 6tys km rocznie.Jedynie co wymiana jakaś tania płukanka.
 
@poziom1989

znalazłem zdjęcie, jakieś 80-90 tys km temu :) także średnio.. albo Ravenol VST wymieniany co 8-9 tys tak nasyfil albo jakieś dodatki.. leciał 9100, Ceratec, 9200
1657275948629.jpg
 
18 letni diesel w moich rękach od 5 lat interwały maks 10 tyś km, plus plukanka AR2820. Uważam że płukanki się sprawdzają.
IMG_20220701_132532.jpg
 
Diesle zawsze są czystsze. Niższa temperatura robi swoje. Tylko sadzy zawsze w opór
 
Mam zalaną płukankę Oilsyn LL, czy dodanie ar9100 w celu zabezpieczenia silnika ma sens? Czy 9100 nie będzie skuteczne z powodu płukanki?
 
Ja bym wolał wlać AR9100 przy następnej wymianie oleju po skończeniu płukania LL.
 
Przy kolejnej wymianie oleju planuję dać płukankę postojową i jakiś regenerator - nano C5 na bogato albo ceratec. Właśnie kupiłem puszkę ar9100 żeby sobie dolać z 70 ml do płynu wspomagania i się zastanawiam, czy resztę dolać do oleju. Aktualnie w oleju pływa pucha ar9400 i płukanka LL.
 
To nie dolewaj. Za dużo już tego. Zalej przy następnej wymianie, a regenerator poczeka. AR9100 też ładnie czyści.
 
i to wszystko w 10 min. za 10 zł, po prostu baja ;)
 
"space technology" i długotrwały efekt czego chcieć więcej :p
Czyli mamy już coś jeszcze lepszego niż grafen!

Kurde, sam mam ochotę jeszcze jakąś pierdyknąć przy wymianie oleju bo jakoś nudno mi się zrobiło w sprawach olejowych.
 
Last edited:
Parę razy kupiłem ją, ale w kwadratowej buteleczce. Coś tam działa, w benzyniaku olej zawsze ciemniejszy spływał po niej, konsystencja olejowa. Można na niej podnosić obroty do 1500 obr/min.
1657887841064.png
 
A mi sie osobiście nie podoba polityka cenowa Archoil dlatego min zaprzestałem kupować ich produktów zużywam zapasy i dziękuje.
 
No chyba, że faktycznie płacisz za jakość.
Ja tam specjalista nie jestem ale czy nie jest tak, że te estrowe płukanki z wysokim TBN faktycznie eliminują z sensu istnienia te zwykłe "ropniaki"?
 
Kwestia indywidualna. Ale Oilsyn ma jednak wyróżniające się przepisy na te płukanki.
 
z tym akurat się zgadzam sam mam jedną puszkę Oilem LL i zastanawiam się gdzie ją wlać... korci mnie żebym zalać do automatu z czystej ciekawości lałem już produkt Lubegard Platinum ale to typowy uszlachetniacze i jako ze mam już skompletowany zestaw serwisowy do 6HP26A zastanawiam się czynie spróbować przed urlopem wlać Oilem i po ok 1-1.5tyś akurat tyle planuje zrobić kilometrów jazdy typowo autostradowej podczas urlopu.
Oczywiście jak przeprowadzę ekspert to podzielę się spostrzeżeniami.
 
Ja mam zamiar trzymać Oilsyn LL pełen interwał, czyli gdzieś 7k kilometrów. Na razie po niecałym tysiącu, to olej nawet nie za bardzo zmienił kolor ;). No ale to wolnossak na pośrednim wtrysku, które pewnie mniej nagarują niż turbo GDI. Poza tym jest szansa, że wcześniej oleje były wymieniane zgodnie z amerykańską kulturą techniczną, czyli co 5 tysięcy mil. Jeżeli tak, to Oilsyn dużo roboty to mieć nie będzie.
 
to że produkt z UK a na rodzimym rynku jest 40% droższy niz np. w RP
 
Back
Top