• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Płukanki - Temat ogólny

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
Nie podoba ci się, że u nas jest taniej? Podejrzewasz, że inny produkt czy że rozcieńczają? Tak z ciekawości sprawdziłem sobie cenę Amsoila - w USA jest droższy niż w Polsce :( Podróbki panie, wszędzie podróbki.

A tak serio to nie zdziwiłbym się gdyby oleje, dodatki i t.d. zza granicy, zwłaszcza spoza UE, podskoczyły i to ostro za parę miesięcy jak dystrybutorom skończą się zapasy i będę musieli sprowadzić po nowych cenach i przy nowym kursie złotówki.
 
nie interesuje mnie to czy to podróby czy rozcieńczają czy to inny produkt nie podoba mi się to co robią proste nie kupuję.
 
Chyba że za drogie. Jakby koszt był 10 zł to byłyby najlepsze😁
 
Jemu chodzi chyba o to, ze produkt jest made in UK, a cena na rynku rodzimym jest wyzsza od ceny w Polsce.
 
#Ceny wyższe niż na zachodzie, gorszej jakości produkty - źle
#Ceny niższe niż na zachodzie, niższa marża, by dostosować się do rynku - źle.

Nie dogodzisz.
 
To normalne że ceny są dostosowane do rynku
A w Polsce to akurat widać...
Cena może się różnić, ponieważ może skład się różni, a może objętość.
Na chłopski rozum, jeżeli coś w kraju w którym jest produkowane kosztuje powiedzmy 10€ a w Polsce koszt tego to przyjmijmy 40zł to nic dziwnego że dziwnie się na to patrzy...bo jednak koszty logistyczne i wszystko inne muszą być zawarte w tej cenie.
Tutaj można popatrzeć nawet na chemie w Niemczech a w Polsce. Niby ten sam proszek a jaka różnica

A jeszcze jedno bo w sumie czytam sobie te "komy" i czytając natrafiałem na dużo informacji że na płukankach nie powinno się jeździć i etc... to tak tylko informacyjnie są płukanki na których powinno się jeździć np.

LIQUI MOLY ÖL-SCHLAMM SPÜLUNG 300ML​

jest taką oto płukanką.
Na inncy płukankach jeżeli są robione interwałowo co każdą wymianę oleju też nie powinno się raczej nic stać.
Zupełnie inna kwestia kiedy kupiliśmy auto i nie wiemy co było lane i co ile wymieniane to tutaj bym uważał z płukankami bo można bardziej zaszkodzić jak pomóc.
 
Produkty Oilem są niemal na 100% konfekcjonowane w Polsce. Wystarczy spojrzeć na butelkę, ma polskie napisy a nie naklejkę, a nie sądzę żeby Oilem robił serię specjalnie na Polskę. Niektóre produkty Oilem nie mają nawet własnych butelek, są lane w generyczne stalówki i doklejana czarno-biała polska etykieta. Jeżeli jest tak jak myślę to zupełnie inaczej wygląda logistyka i ceny, zwłaszcza w kontekście wahań kursów walut.

Jak macie wątpliwości co jest w środku to kupcie butelkę na e-bay i wyślijcie do analizy porównawczej z polską. ICP i FTIR zrobicie w Silesia Lab, pominiecie pośrednictwo @wlyszkow bo inaczej będzie marudzenie że coś mieszał z próbkami jak znam to forum.

O proszkach nie będę pisał, bo będzie OT. Ale moje pranie jest całkiem czyste :p
 
Nie jest tak jak piszesz. Konfekcja jest jest w UK a zmiana puszek na trochę węższe i wyższe dotyczy także Archoil 9100 i 9200v2 od dłuższego czasu gdyż poprzednie puszki są w UK niedostępne. W puszce stalowej 500ml można dostać najwyżej odlewany produkt na miarę lub miks.
Na foto w puszce 250ml poprzedniej tylko AR9400 jest nadal a reszta w nowych białych lub błyszczących. Wszystkie oryginały z UK.
ca57e3dd790846821bdf841aadbe102f.jpg
 
Zupełnie inna kwestia kiedy kupiliśmy auto i nie wiemy co było lane i co ile wymieniane to tutaj bym uważał z płukankami bo można bardziej zaszkodzić jak pomóc.
No zobacz, a ja właśnie z tego powodu, kupiłem płukankę i to long life na cały pierwszy interwał, by profilaktycznie oczyścić układ.

Moja 3 płukanka jaką kiedykolwiek kupiłem do aut.
 
Spójrz na to trochę z innej strony. Polak i Anglik kupują puszkę po 5$ a sprzedają po 10$ w Polsce z jednej puszki płacisz 3$ na opłacenie handlowca, magazynu, reklamę i inne związane ze sprzedażą produktu i finalnie zostaje Ci 2$ zysku na czysto.
W Anglii za 3$ nie da się tego zrobić ze względu na wyższe koszta pracy, ceny paliwa itp. dodatkowo zysk 2$ na puszczę w Polsce może być spoko lecz w UK średnia płaca jest wyższa i realny zysk z tych 2$ jest dwa razy niższy niż u nas.
 
Niestety tak ten świat zbudowany....
Ja mam inne doświadczenie - jak nas Polaków doją wielkie koncerny: kilka lat temu zabrakło w Polsce (z oficjalnej dystrybucji) pewnej szczepionki dla drobiu. Była po ok 150 zł netto za fiolkę, ponieważ nie było jej dość długo zaczęliśmy z kolegą szukać skąd ja sprowadzić nie koniecznie oficjalnie. I okazało się, że z UK z transportem lotniczym (chłodzona) wyszło nas po ok 80 zł.....
 
płukanka szwagra propozycja podania.jpg
Jakie macie doświadczenia z Oilsyn LL?
Wg etykiety jedna puszka 250 ml wystarcza na 3-10 L oleju.
U mnie w układzie jest nominalnie 3,8L.
Przede mną interwał około 6-7 tysięcy raczej miejskiej jazdy.
Poprzednie dwie wymiany z płukanką postojową.
Pod korkiem, jak dieslu, raczej czysto.
Jaka była byłaby tu optymalna strategia stosowania?
Połowa puszki na cały interwał?
Domyślam się, że jak wleję całość na dzień dobry, to też będzie ok, ale wydaje mi się, że byłaby to przesada.
 
Ja mam 4,2 objętość miski z filtrem i wlewam całą puszkę na raz. Raczej nie ma sensu się rozdrabniać chyba że bardzo dużo jeździsz i możesz szybko zrobić 2 interwały to wtedy zalanie połowy może i ma jakiś sens.
 
Back
Top