- Marka samochodu
- Vw
- Budżet/ile litrów
- Bez znaczenia, baniak 5L, dodatek też może być
- Styl jazdy
- Silnik
- 2.0 tdi cfgb
- Data produkcji
- 2012
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Tak
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- 5w30
- Jaki olej masz obecnie
- Eurol 0w30 FS + AR 9100
Czesc,
Na wstepie przywitam się, to mój pierwszy post. Forum obserwuje już od dluższego czasu, ale nadeszła chwila udzielenia się i być może uświadomienia mnie bądź faktycznie jakiegoś lekarstwa.
Mianowicie temat wygląda tak - mam 2.0 tdi cfgb z dpf. Obecnie mam wlany Eurol Fs 0w30 wraz z dodatkiem ar9100( caly pakiet z petrostaru) , wcześniej mialem wlany ravenol Vmp( bezposrednio z hurtowni elit) , millers ee longlife ( z petrobazy ).
Jak dobrze wiadomo są to dość sprawdzone kombinacje olejowe a oleje z prawie najwyższej półki. Ponadto jak napisałem każdy z innej dystrybucji. Mój problem ( a może to nie problem tylko normalne zjawisko - coraz bardziej mnie to utwierdza w przekonaniu ) jest w tym, że wg mnie oleje te utrzymywaly u mnie dość wysokie temp. O ile czas ravenola i millersa przypadał na niższe temp zewnętrzne to i tak temp rzędu 116-120 st się pojawialy dosc szybko. Teraz na eurolu wiadomo temperatury na zewnatrz wysokie więc przy 160 juz łapie 110 stopni. Przy 200 robi sie 120+
wiem, ze motory cfxx mają mniejszy wymiennik woda olej od np motorow cbxx albo caxx. Wiem, że o ile te oleje są odporne do 140 - 150’stopni, ale taki stan rzeczy mnie po prostu irytuje i odpuszczam sobie szybsza jazde jak widze 120+.
nie wiem może ktoś ma akurat konkretny silnik i jakiś olej magicznie trzyma mu niższe temp nie wiem może jakis 5w40 można by tu wlać? Tylko, ze jest dpf to nie wiem. Samochod ma podniesiona moc.
ewentualnie uświadomcie mnie, że nie mam sie czym martwić.
Dzięki z góry za odpowiedzi
Miłego dnia
Na wstepie przywitam się, to mój pierwszy post. Forum obserwuje już od dluższego czasu, ale nadeszła chwila udzielenia się i być może uświadomienia mnie bądź faktycznie jakiegoś lekarstwa.
Mianowicie temat wygląda tak - mam 2.0 tdi cfgb z dpf. Obecnie mam wlany Eurol Fs 0w30 wraz z dodatkiem ar9100( caly pakiet z petrostaru) , wcześniej mialem wlany ravenol Vmp( bezposrednio z hurtowni elit) , millers ee longlife ( z petrobazy ).
Jak dobrze wiadomo są to dość sprawdzone kombinacje olejowe a oleje z prawie najwyższej półki. Ponadto jak napisałem każdy z innej dystrybucji. Mój problem ( a może to nie problem tylko normalne zjawisko - coraz bardziej mnie to utwierdza w przekonaniu ) jest w tym, że wg mnie oleje te utrzymywaly u mnie dość wysokie temp. O ile czas ravenola i millersa przypadał na niższe temp zewnętrzne to i tak temp rzędu 116-120 st się pojawialy dosc szybko. Teraz na eurolu wiadomo temperatury na zewnatrz wysokie więc przy 160 juz łapie 110 stopni. Przy 200 robi sie 120+
wiem, ze motory cfxx mają mniejszy wymiennik woda olej od np motorow cbxx albo caxx. Wiem, że o ile te oleje są odporne do 140 - 150’stopni, ale taki stan rzeczy mnie po prostu irytuje i odpuszczam sobie szybsza jazde jak widze 120+.
nie wiem może ktoś ma akurat konkretny silnik i jakiś olej magicznie trzyma mu niższe temp nie wiem może jakis 5w40 można by tu wlać? Tylko, ze jest dpf to nie wiem. Samochod ma podniesiona moc.
ewentualnie uświadomcie mnie, że nie mam sie czym martwić.
Dzięki z góry za odpowiedzi
Miłego dnia