Wbrew pozorom z uwagi na brak jakichkolwiek aprobat Specol jest cholernie drogi moim zdaniem . Specol c3 504/507 100 zł Texaco Havoline Pro Ds V 112 a aprobaty są no i Chevron
Bardziej niż cena problemem jest po prostu dostępność. Jeśli sami nie wyjdą do klientów to tylko garstka ludzi zainteresowanych jak z tego forum będzie je kupować. Chociaż jeśli 5w40 valvo można kupić za 100zl/5L czy Shell HU 115zl i to z oficjalnej dystrybucji to wcale się nie dziwię że ludzie wolą dopłacić kilka złotych za "pewniejszy" produkt.
Lotos i Orlen dla VAGa też mam drożej niż Texaco. Podobnie ma się rzecz z innymi olejami, np taniej od Lotosa 5w40 mam Shell HX8 5w40, czy Total 5w40 Energy, a tylko 5 zł droższy Shell HU 5w40. Mowa o oficjalnej dystrybucji. Teraz pomyśleć, że warsztaty sprzedają tego oleju znaczną część...
Myślisz, że się tym chwalą? Raczej nikt na lewo i prawo nie podaje skąd ma bazy, raczej skupia się na promocji produktu finalnego Na pewno możesz im takie pytanie zadać w nadziei, że odpowiedzą
Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
Coś z tym specolem chyba jest na rzeczy...
Ciekawostką jest, że revline ma oficjalna aprobatę vw 504507, a specola w erwinie nie ma ...
Nie drążę tematu dalej, bo akurat mi na tym szczególnie nie zależy.
Kojarzę też, że chyba @wlyszkow w jakieś dyskusji dość krytycznie wypowiadał się o revline (brak powtarzalności parametrów produkcyjnych)...
W każdym razie do jednej i drugiej firmy jak ktoś chce, ma się o co przyczepić...
W specolu o ile pamietam to furore robiły komentarze na portalu gowork gdzie były pracownik opisywał mieszanie kijem w beczce ale wiadomo jak to z opiniami BYŁYCH pracowników bywa
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.