• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

PEA Tech Petrol Doctor

Skusiłem się mimo lekko szokującej ceny. Butelka jest spoko, płyn w miarę bezwonny po otwarciu, nie zaciągałem się ;) Dawkowanie dość szerokie wiec jak ktoś nie ma jakiegoś F150 to otwieramy i lejemy. Pod tym względem jest ok.

Zalany do zbiornika na rezerwie, paliwo Pb95, Lotos. Zbiornik ma ~45 litrów. Wrażenia po pełnym przebiegu i wypaleniu całego zbiornika:
- kultura pracy mniej więcej jaka była. Nie jest ciszej, nie jest głośniej, wszelkie cechy koreańskiego TGDI pozostały
- kultura pracy układu wtryskowego: tutaj na plus. W miarę przebiegu wtryski robiły się coraz głośniejsze, Hybrogen tutaj nic nie zmieniał. Przepalenie tego dodatku przywróciło pracę do stanu wyjściowego. Coś w instrukcji KIA jest żeby czyścidła zalewać po każdej wymianie oleju (co 15000 kilometrów)
- spalanie: jest jakie było, trudno ocenić dokładnie ale komputer nie pokazuje żadnych zmian
- ciekawostka: olej poczerniał jak w dieslu, capi spalenizną i jakąś chemią, w każdym razie nie jak olej i na pewno nie jak benzyna. Wolę nie wiedzieć czy i co się dostało do oleju jeżeli faktycznie ten środek jest tak agresywny jak go reklamują. Fakt, że stężenie miałem bliskie maksimum (puszka jest na 40-80 litrów benzyny). Na szczęście za parę dni wymiana oliwy

Podsumowując: dodatek coś robi. Bez rozbierania silnika trudno powiedzieć co się tam dzieje, jeżeli stan oleju jest jakąś sugestią to musi działać na tyle ostro że nie daje rady przepalić wszystkiego "syfku". GDI pewnie swoje dołożyło.

Jeżeli ktoś chce zalewać to radziłbym raczej przed wymianą oleju.

Zastanawiam się czy nie przelać jeszcze butelki albo dwóch i zobaczyć czy olej nadal będzie się tak zmieniał. Niby producent zaleca stosowanie co 8000km czyli u mnie co wymianę oleju (~7500), ale przy tej cenie i moich przebiegach to zdecydowanie drogi interes.
 
I takie Ci odpowiedziały 🙃 pozdrawiam
 
Last edited by a moderator:
Jak zrobię wściekłego psa z kroplą tabasco to poczuję coś prócz spirytusu?
 
Tak - ochotę na powtórkę:D
 
Last edited by a moderator:
Ale z 30-toma
 
Admin nas za...ie... :p
 
Jak dodamy do trunku

PEA Tech Petrol Doctor​

to chyba nie🥶
 
Odłóżmy jaja na bok, jak powiedział urolog przed operacją. Przeczytajcie dokładnie pierwszy post i potem pytanie @witkacy7. Dla świętego spokoju, po zastosowaniu tego siuwaksa lepiej wymienić olej.
 
Przeczytałem dla świętego spokoju jeszcze raz cały wątek...
Ja ten

PEA Tech Petrol Doctor​

przelałem przez bak (60 l) w RX8 w lipcu łącznie paliwem z Lotos-u i potem prześmigałem jeszcze do października (do wymiany oleum po ok. 6,2 kkm - krótki interwał, bo było docieranie silnika po jego renowacji) "trochę" kilometrów nie szczędząc i innych dodatków do paliwa przy każdym tankowaniu... nic złego z olejem i silnikiem się nie stało🧐
 
Last edited:
Rozcieńczenie 5% w paliwie można uzyskać w kilkanaście tygodni w mocnych silnikach z serii N w BMW i w Audi w TFSI 🙃


"Śmieszna ilość środka".. zróbmy test, wlej do pełnej wanny czystej wody 15-20ml pigmentu :) wnioski zostawiam osobom inteligentnym 😉🙃
No to nieźle w tych silnikach pod koniec interwału to już chyba samo paliwo w silniku 🙂
Aż sobie z nudów policzyłem coś niecoś 🤣
Wymyśliłem sobie takie autko. Silnik w którym mieści się 5l oleju, spalanie 10l/100 i rozrzedzenie paliwem pos koniec interwału na poziomie 5%. Wyniki są wręcz szokujące 🥴 tego dodatku w silniku z parametrami jak podałem wyżej będzie.... Uwaga ❕ 0.125 ml. Nie wiem czy jakakolwiek konstrukcja zniesie takie stężenie. Jeśli 5% to mało to przyjmij 10,15,20% paliwa w oleju. Inteligentny jesteś to sobie policzycsz resztę
 
Last edited:
Back
Top