• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Petrol Power DNA

  • Thread starter Deleted member 6544987
  • Start date
Kupiłem.
Jestem sceptyczny co do dodatków paliwowych, ale na produkty Archoil/Oilem/Oilsyn jakoś przychylnie patrzę.
Postaram się jakąś recenzję tutaj stworzyć.
Świece zapłonowe pewnie będę niedługo wymieniał, to wrzucę fotki denek tłoków.
Na spektakularne efekty typu +20KM, -5dB nie liczę, bo przelałem już trochę testowych dodatków paliwowych.
Jak poprawi czystość denek tłoków i zużycie paliwa się nie zwiększy, uznam to za sukces.
 
Czym to się tak naprawdę różni od 6900pmax ? Jest mocniejsze, bardziej skoncentrowane ??
 
@Hub, poczytaj sobie o różnicach na archoil.pl
Tam jest wyjaśnione.
Natomiast bardzo dużym problemem jest namacalne stwierdzenie, że dany dodatek działa w taki sposób, jak zalety są opisywane.

PS
Wątek poczyszczony.
Takie wodolejstwo to nie tutaj ...
 
Bo?? Korba wyjdzie bokiem?
 
Raczej chodzi o to, że środki podnoszące oktany i cetany raczej zawsze muszą być stosowane z głową bo jak się przedobrzy to skutek odwrotny do oczekiwanego się zyska.
 
U mnie w generatorze energii elektrycznej jest już stężenie 3-4 a nie 1-2 i pracuje normalnie. Dziś, przy 1 st C, po 2 tygodniach stania, odpalił od pierwszego szarpnięcia.
 
Widzę, że jest paru nie będę tego pisał... Którzy nie rozumieją pewnych spraw i jedna normalna osoba. Oraz ja, który zanim napiszę jak niektórzy tutaj swoje wysrywy o super hiper lepszym przyspieszeniu poda fakty.

Więc fakty są takie, tankowanie od 4 lat na tej samej, nowej stacji Orlen, nie franczyza, przy drodze krajowej, paliwo zawsze świeże. Dotychczas jeździłem na dawce standard, wlałem więcej niż podaje producent na etykiecie i oto co się dzieje.

Na jednym banku wypadly wszystkie cylindry, nowe wtryski, świece i cewki, do tego bogata mieszanka na wszystkich 6 cylindrach. Dla mnie to wystarczający powód.. ok może jeszcze wadliwe paliwko. No ale tyle lat się nic nie działo.. :)
 

Attachments

  • Screenshot_2022-12-11-06-18-45-223_org.eobdfacile.android.jpg
    Screenshot_2022-12-11-06-18-45-223_org.eobdfacile.android.jpg
    1023 KB · Odwiedzin: 206
  • Screenshot_2022-12-11-06-18-50-800_org.eobdfacile.android.jpg
    Screenshot_2022-12-11-06-18-50-800_org.eobdfacile.android.jpg
    1012,7 KB · Odwiedzin: 205
  • Screenshot_2022-12-11-06-19-08-421_pl.pw.btool.expert.jpg
    Screenshot_2022-12-11-06-19-08-421_pl.pw.btool.expert.jpg
    428,2 KB · Odwiedzin: 206
@szakul - ile więcej i czego wlałeś, bo rezultat jest ciekawy i wart odnotowania (piszę poważnie, to nie jest żadna zaczepka)...
Ciekawe byłoby powielenie tego doświadczenia, zarówno u Ciebie, jak i u innych użytkowników - zamiast "wysrywów" jakaś mała baza wiedzy by mogła z tego powstać...
Oraz ja, który zanim napiszę jak niektórzy tutaj swoje wysrywy o super hiper lepszym przyspieszeniu poda fakty.
Przy okazji - jako miłośnik faktów, co sam wyżej zasugerowałeś, mógłbyś źródłowo wskazać, kto i gdzie pisał "wysrywy o super hiper lepszym przyspieszeniu"??? Rezultat może być ciekawy i wart odnotowania (piszę poważnie, to nie jest żadna zaczepka)...
 
Na jednym banku wypadly wszystkie cylindry, nowe wtryski, świece i cewki, do tego bogata mieszanka na wszystkich 6 cylindrach.
Hmmmm... Dodatek, który jest łatwopalny, powoduje takie cuda na kiju... I to we wciąż znikomej dawce. Bogata mieszanka na 6 cylindrach? Jak to stwierdzone? Jest 6 sond lambda? Zrozumiałbym, gdyby dodatku dolano 25% do paliwa, ale nie 1:500 czy nawet 1:250. Ciekawe zatem, że w silniku 2T nie wypadają cylindry, gdy ma np 1:20 a nawet 1:15 "dodatku" do paliwa w postaci np. Mixolu... Bo chyba zjawisko zapłonu i układ zapłonowy są praktycznie identyczne w silniku 2 i 4 T? Czy się mylę?
 
nie wierzę, że to robię i tłumaczę się lub muszę cokolwiek udowadniać anonimowym ludziom w sieci..
Post automatically merged:

wszystkie wtryski na zimno dosłownie "zgubiły" adaptacje
Post automatically merged:

ps: nie napisałem stricte, że od dodatku, równie dobrze paliwo na stacji na której tankuję kilkadziesiąt razy w roku akurat zbiegło się nieszczęśliwie, że było trefne w momencie jak przelałem dodatek... 🙃
🙃🙃
 

Attachments

  • 2022-12-12 (15).png
    2022-12-12 (15).png
    271,4 KB · Odwiedzin: 121
  • 2022-12-12 (16).png
    2022-12-12 (16).png
    316,4 KB · Odwiedzin: 120
  • 2022-12-12 (19).png
    2022-12-12 (19).png
    322,8 KB · Odwiedzin: 115
  • 2022-12-12 (17).png
    2022-12-12 (17).png
    316,2 KB · Odwiedzin: 106
  • 2022-12-12 (20).png
    2022-12-12 (20).png
    334 KB · Odwiedzin: 104
  • 2022-12-12 (21).png
    2022-12-12 (21).png
    387,5 KB · Odwiedzin: 105
  • 2022-12-12 (22).png
    2022-12-12 (22).png
    400,4 KB · Odwiedzin: 102
  • 2022-12-12 (24).png
    2022-12-12 (24).png
    457,8 KB · Odwiedzin: 105
  • 2022-12-12 (25).png
    2022-12-12 (25).png
    457,8 KB · Odwiedzin: 106
  • 2022-12-12 (26).png
    2022-12-12 (26).png
    409,9 KB · Odwiedzin: 116
@ozzy1979 6 sond lambda.. Boże.. wyobraź sobie, że wtryski piezo w msd80 mają swoje algorytmy badania przecieku w spoczynku i pod obciążeniem w trybie homogenicznym, ubogim homogenicznym i uwarstwionym..
Post automatically merged:

@CICHY dna w dawce półtora jak ludzie się tu zachwycali.. dodam, że na 2x 6900-p max dział się podobny cyrk w lato, ale po dolaniu na maksa nowego paliwa ustało, tutaj niestety dolalem 10l i dalej to samo..
 
Po prostu dodatki oszukały system który nie przewidział spalania paliwa o takich właściwościach.

Porównywanie do silnika kosiarki czy generatora jest tu bardzo na miejscu.
 
1.5 dawki to np 90ml zamiast 60ml na 60L benzyny czyli 30ml więcej.
OK, Petrol DNA to koncentrat ale nawet w dawce jw jest daleki np od dawki czyszczącej a nadal jest to jedynie dawka na utrzymanie czystości z lekką górką w dopuszczalnych dawkowaniach chociaż wcale nie namawiam do regularnego stosowania podwyższonych dawek.
Petrol DNA jest to koncentrat przynajmniej 50% silniejszy od AR6900-P Max i tak jak kiedyś pisałem powstał m.in. dla wygody osób, które stosowały AR6900-P Max w dawkach +50% aby teraz wystarczyło 1:1000 i dodatkowo zyskał funkcję stopniowego osuszania układu paliwowego z wilgoci.
 
@ozzy1979 po czym wnioskujesz, że dodatek jest łatwopalny? bo chyba masz problem z odczytywaniem piktogramów
 
Dotychczas jeździłem na dawce standard, wlałem więcej niż podaje producent na etykiecie i oto co się dzieje
ps: nie napisałem stricte, że od dodatku
Wcale nie. To od innego płynu hamulcowego. Luz.
Post automatically merged:

nie wierzę, że to robię i tłumaczę się lub muszę cokolwiek udowadniać anonimowym ludziom w sieci..
Yhy... PESEL i serię DO wpisać? Zdjęcie? Akt urodzenia? Zaświadczenie o niekaralności? To po co to robisz? Po co udowadniasz? Po co się tłumaczysz? "Nie kcem ale muszem"?
PS. Znowu mi zadasz na pw jakieś pytanie odnośnie mojej osoby? :cool:
 
Last edited:
Łatwopalny nie jest dla bezpieczeństwa użytkownika, kuriera, magazyniera itd ale temperatura zapłonu >60°C CC nie oznacza, że się nie jest palny i że się nie spala w benzynie 1:1000.
 
Ja do swojego gruza wlalem 2.5 dawki petrol power dna i jedyne co zauwazylem to cale nic. Silnik jak pracował pieknie tak nadal pracuje. Chyba ze jako wynik działania preparatu mozna uznac awarie akumulatora 😅
 
Back
Top